By Chairman of the Joint Chiefs of Staff from Washington D.C, United States - Trump, Pentagon leaders honor 9/11 victims, Public Domain, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=62418267

לראשונה מזה 25 שנה: טראמפ הודח מרשימת 400 עשירי ארה"ב

פורבס מפרסם את הדירוג השנתי, שלראשונה מזה חצי יובל לא כולל את הנשיא לשעבר שלא עבר את רף הכניסה, למרות שאין צורך לדאוג לו: הוא עדיין מחזיק בהון עצום של 2.5 מיליארד דולר • וגם: מי ניצח בקרב הענקים בין בזוס ומאסק?

מגזין פורבס העולמי פרסם את רשימת 400 העשירים בארה"ב. על אף השנה המאתגרת בצל התפשטות הקורונה וההתאוששות ממנה – העשירים המשיכו להרוויח ובגדול.

כלל המשתתפים ברשימה הגדילו יחד את הונם בכ-40% בשנה החולפת, סכום של כ-4.5 מיליארד דולר סך הכל. כמו כן, השנה נוספו לרשימה 44 שמות חדשים שנכנסו לדירוג בפעם הראשונה, כל אחד מהם עם הון המוערך ביותר מ-2.9 מיליארד דולר.

מי שלא עבר השנה את רף הכניסה לרשימה, בפעם הראשונה מזה 25 שנה, הוא הנשיא לשעבר דונלד טראמפ. הונו של טראמפ מוערך כעת בכ-2.5 מיליארד דולר, סכום הנמוך ב-400 מיליון דולר מרף הכניסה לרשימה.

מי שהצליח לשמור על מקומו בפסגה ומדורג במקום הראשון הוא מייסד אמזון וחברת החלל Blue Origin, הלוא הוא ג'ף בזוס. הונו של בזוס נאמד ב-201 מיליארד דולר. הישר מתחתיו במקום השני נמצא היריב המושבע אילון מאסק, שמתחרה אתו לעיתים קרובות על המקום הראשון בצמרת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו