Noam Revkin Fenton/Flash90

נתניהו התעלם במכוון מנפתלי בנט; ראש השב"כ: "כאן אין פוליטיקה"

טקס הפרידה מראש השב"כ היוצא הפך לזירת קרב פוליטית כאשר ראש הממשלה עקץ בנאומו את יו"ר האופוזיציה, שמצידו בחר להתעלם ממנו בנאום • ראש השב"כ הנכנס: "קואליציה, אופוזיציה, בחצר של הדמוקרטיה, כאן בשב"כ אין פוליטיקה"

במטה ארגון השב"כ נערך הערב (חמישי) טקס פרידה מראש השב"כ היוצא נדב ארגמן, בהשתתפות נשיא המדינה יצחק הרצוג, ראש הממשלה נפתלי בנט, שר הביטחון בני גנץ ויו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו.

במהלך נאומו, עקץ בנט את נתניהו ובין היתר אמר: "אנחנו בעידן האנחנו, לא האני" – כטענה נגד נתניהו שלפי בנט אהב לנכס לעצמו את ההצלחות של מדינת ישראל בתקופתו כראש הממשלה, ולא החמיא מספיק לשריו.

בתגובה להתנהלות של בנט, בחר נתניהו להתעלם ממנו. בפתח נאומו, הזכיר יו"ר הליכוד את הנשיא, שר הביטחון וראשי השב"כ – היוצא והנכנס. בתגובה, צעק לו אדם מהקהל: "סליחה, יש כאן גם ראש ממשלה".

לאחר מכן, כאשר ראש השב"כ הנכנס רונן בר נשא דברים, הוא התייחס לעקיצה של בנט ולהתעלמות של נתניהו ואמר: "קואליציה, אופוזיציה, בחצר של הדמוקרטיה, כאן בשב"כ – אין פוליטיקה".

"גורם ממשלתי בכיר" תדרך עיתונאים אחרי התקרית הלא נעימה, ולמרות שבנט היה הראשון שבחר לנצל את הטקס הממלכתי לסגירת חשבונות עם יריבו הפוליטי, הוא בחר כמובן לתקוף רק את יריבו הפוליטי.

אותו גורם, שאת שמו אתם יכולים לנחש, אמר לעיתונאים כי "נתניהו התנהג בצורה אנטי ממלכתית וטראמפיסטית. הוא התגלה כאיש קטנוני, איזה בזיון. חבל שהשב"כ נתן לנתניהו במה בשעה שהיה ברור שהוא יפגע בכבוד הממלכה. זה אירוע לא בריא וחריגה מקודים ממלכתיים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו