Yonatan Sindel/Flash90

מרכז הליכוד אישר: "לא להקמת ממשלה עם תומכי טרור"

חברי מרכז הליכוד הצביעו הערב בישיבה שערכו בעד ההחלטה הקובעת כי המפלגה לא תהיה שותפה בקואליציה הנשענת על ח"כים תומכי טרור • "הליכוד היא תנועה אידיאולוגית וערכית, שיש לה קווים אדומים שהיא לא תחצה אותם"

חברי מרכז הליכוד הצביעו הערב (חמישי) בעד הצעה הקובעת כי מפלגת הליכוד לא יקים ממשלה או לא ישתתף בקואליציה, שיש בה או שהיא נשענת על מפלגות או חברי כנסת, שמביעים תמיכה והזדהות עם מחבלים או ארגוני טרור.

יו"ר מרכז הליכוד ח"כ חיים כץ: "דיון חשוב והחלטה שהיא ברורה מאילה. אנחנו רואים איך מנסור עבאס company מנהלים את העסק. הוא רוצה הצעת חוק אז היא עוברת, לא רוצה – לא עוברת. ההחלטה הזו היא על שלמות ארץ ישראל, בשביל זה ובשביל שיפור איכות חייהם של אזרחי ישראל אנחנו בכנסת".

יוזם ההחלטה חכ"ל שבח שטרן מסר לאחר ההצבעה: "אני שמח שהערב קיבל מרכז הליכוד החלטה לכבול את עצמו ואת הנהגתו, כן, לחשק את עצמו, להודיע חגיגית, שלא כל קואליציה כשרה בעיניו. עם מהללי שאהידים ומממני טרוריסטים אנחנו לא נשב".

"כן, הליכוד היא תנועה אידיאולוגית וערכית, שיש לה קווים אדומים שהיא לא תחצה אותם. כבר הכרזנו בעבר שנתנגד להקמת מדינה פלסטינית ועכשיו אנו מוסיפים נדבך ולפיו חובבי טרור תומכי מדינת אוייב לא יהיו שותפים פוליטיים שלנו לשלטון".

מנכ"ל פורום "מלוכדים" יהונתן טל: "אני מברך את יו"ר מרכז הליכוד חיים כץ ואת יו״ר הליכוד בנימין נתניהו שכינסו את המרכז ואת חברי המרכז שהצביעו פה אחד בעד הצעת ההחלטה שלנו. הליכוד מוציא היום אמירה ערכית וחשובה שתחזיר מצביעים רבים הביתה, לליכוד".

הרצל חג'ג' מפורום "בוחרים בחיים" שאף נאם באירוע ציין: "אנו מברכים את תנועת הליכוד על קבלת החלטה היסטורית המוקיעה מפלגות וחברי כנסת המביעים תמיכה במחבלים וארגוני טרור. מדובר בצעד חשוב והכרחי בדרך להחזרת המדינה למסלול של ציונות ולמדיניות של שפיות והגנה על בטחון המדינה. אנו מודים לחברי הכנסת, חברי המרכז וראשי הסניפים שהביעו היום מסר ערכי פה אחד נגד שיתוף תומכי מחבלים בקואליציה. היום כבר ברור לכל כי ממשלה התלויה לקיומה בתומכי מחבלים היא אסון מתמשך לישראל. תודה מיוחדת לתנועת "מלוכדים" על קידום ההחלטה במוסדות התנועה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו