גם החנוכה שלהם מאיר: הילדים היתומים בהדלקות אצל האדמו"רים

מידי ערב, נערך ביקור מיוחד בבתי אדמו''רים רבנים וראשי ישיבות, שמקבלים את קבוצת הילדים לבדם, מרעיפים עליהם ברכות, מעניקים דמי חנוכה ומקשיבים למצוקתם. הילדים מרגישים שיש להם 'אבא' גדול, עם לב רחום ודלת פתוחה

אין זה סוד שחג החנוכה הוא זמן משפחתי, ביתי וחמים. זהו חג בו כל המשפחה מתכנסת בצוותא, חוגגת בחיוך. במשפחות בהן אב או אם המשפחה נעדרים. החסר הולך וגובר כאשר המצב הכלכלי בכי רע, ואין מה להגיש לשולחן החסר…

אל המציאות הזו מודעים היטב בארגון 'טוב וחסד' בהנהלת הרב יעקב אליעזר שישא, שמסייע לאלמנות, ליתומים וליתומות במשך כל השנה כולה ומשתדל להאיר להם את שגרת היומיום. הארגון פועל כל העת לשמח אותם ולהעניק להם כוח, תקווה והווי חגיגי בכל הזדמנות ובמיוחד בתקופות בהן החסר מורגש שבעתיים.

לקראת חג החנוכה חילק הארגון למשפחות ערכות חג מהודרות, הכוללות מזון בסיסי, לצד מיני מתיקה, סופגניות ושמן זית. המשפחות המאושרות חשו שיש מי שחושב עליהן ודואג להן. מעבר לכך, נערכות בבתי 'בנינו' ו'בנותינו' בכל הסניפים בארץ, מסיבות חנוכה מושקעות, תוך חלוקה מותאמת והתאמת הפעילויות לגיל המשתתפים.

מלבד זאת, מידי ערב, נערך ביקור מיוחד בבתי אדמו"רים רבנים וראשי ישיבות, שמקבלים את קבוצת הילדים לבדם, מרעיפים עליהם ברכות, מעניקים דמי חנוכה ומקשיבים למצוקתם. הילדים מרגישים שיש להם 'אבא' גדול, עם לב רחום ודלת פתוחה.

כחלק מביקורי החג, הילדים זכו למעלה מ-300 יתומים להיכנס יחד עם הרב יעקב אליעזר שישא והרב מאיר אקער לביתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א ולהתברך מפיו. בערב אחר השתתפו בהדלקה ייחודית שנערכה עבורם במיוחד במעונו של כ"ק מרן אדמו"ר מתולדות אהרן שליט"א. באירוע נכחו גם האלמנות והיתומות. הילדים אף ביקרו במעונם של כ"ק מרן אדמו"ר מגור שליט"א, מרן אדמו"ר מויזניץ שליט"א, הגאון רבי יעקב מאיר שכטר שליט"א, בביתו של המשפיע הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א ואף אצל כ"ק האדמו"ר מסקולען שליט"א מירושלים, שערך עבורם טיש בלעדי, ושורר את ניגוני בית סקולען עד לשעות הקטנות של הלילה.

אין ספק שהחג המרומם נחרט עמוק בלב היתומים והיתומות הצעירים, והאיר מעט מן החושך ששורר בליבם…

5 1 הצבעה
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מרגש מאוד!!!! ומחמם את הלב הפעולות של רבי יעקב שישא
תמשיך ככה ותביא את המשיח!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו