Yonatan Sindel/Flash90

פגישה מכרעת: משפחת נתניהו נגד עסקת הטיעון; פעילי שמאל מפגינים בחוץ

הזמן לוחץ - אך משפחת נתניהו עושה 'סיבוב פרסה' ומתנגדת לעסקת הטיעון בין נתניהו ליועמ''ש מנדלבליט. פרקליטיו מנסים לשכנעו שיקח את העסקה, אך בכיר בפרקליטות משוכנע שאין סיכוי שלבסוף היא תיחתם

המגעים לחתימה על עסקת טיעון בין יו"ר הליכוד בנימין נתניהו ליועמ"ש מנדלבליט – מגיעים הערב (ראשון) לקראת הישורת הכמעט אחרונה. על פי דיווח ב'חדשות 12', ברגעים אלו נערכת פגישה משמעותית ברמת גן.

הפגישה נערכת בביתו של עו"ד בעז בן צור, פרקליטו של נתניהו. משתתפים בפגישה: בנימין ושרה נתניהו, שני בניהם יאיר ואבנר, עו"ד בן צור ופרקליט נוסף של נתניהו, עו"ד עמית חדד. בעקבות הפגישה הגיעו למקום מספר פעילי שמאל שמפגינים כנגד החתימה על העסקה.

הסיבה לפגישה הערב נעוצה בכך שבתחילה שרה נתניהו דווקא תמכה בחתימה על עסקת הטיעון, אך בסוף השבוע היא שינתה את דעתה וכך גם הבנים יאיר ואבנר. מנגד, פרקליטי נתניהו מנסים לשכנע שמדובר ב"עסקה חלומית" לנתניהו כהגדרתם, ושהוא חייב לחתום עליה.

עוד דווח, כי בכיר בפרקליטות משוכנע שאפסו הסיכויים לחתימה בין נתניהו למנדלבליט על עסקה. "הסיכוי שיהיה פה הסדר הוא קטן מאוד עד כדי קלוש. התקשורת הולכת הרבה יותר קדימה מהמציאות. אין מבחינה מעשית כמעט זמן" אומר בכיר בפרקליטות.

"גם אם ההגנה תסכים לתנאים של היועץ, ויקרה הבלתי אפשרי ונתניהו יסכים להיפרד מהקריירה הפוליטית שלו – עדיין צריך לנהל משא ומתן מול הפרקליטות על כל תג ותו. זה אירוע שלם" הוסיף הבכיר בפרקליטות.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שלא יעשה את השטות הזאתי! אנחנו חייבים את ביבי בשלטון!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו