Gili Yaari / Flash90

משרד הבריאות: מספר המתים ממגיפת הקורונה חצה את ה-9,000

מאז פרוץ המגיפה בישראל, ישנם למעלה מ-9,000 חולי קורונה שנפטרו. גם מספר החולים קשה והמונשמים עולה - אך מנגד ישנה ירידה בכמות המאומתים היומי וסך כלל החולים הפעילים. מקדם ההדבקה ממשיך לרדת ועומד על 0.9

מגיפת הקורונה גבתה עד כה למעלה מ-9,000 קורבנות. כך עולה מנתוני משרד הבריאות שמתפרסמים הבוקר (חמישי). עוד עולה מהנתונים, כי במקביל לעלייה בקצב התמותה עם ממוצע של 20 נפטרים בכל יום – חלה גל עלייה במספר חולי הקורונה שמאושפזים בבתי החולים ברחבי הארץ במצב קשה.

כאמור, הגל החמישי וזן האומיקרון ממשיכים לשבור שיאים שליליים, והבוקר חצה מספר חולי הקורונה שנפטרו בישראל מאז פרוץ המגיפה את ה-9,000. משרד הבריאות עדכן כי המספר המלא הוא 9,013. גם כמות החולים קשה עולה ועומד על 1,096, מספרים שלא היו לנו מאז הגל השלישי.

מספר לא אופיטימי נוסף הוא כמות המונשמים כתוצאה מהידבקות בנגיף הקורונה – שעולה גם הוא. מנתוני משרד הבריאות עולה כי ישנם 258 חולים שמונשמים בבתי החולים ברחבי הארץ, לאחר שנדבקו בנגיף הקורונה.

מנגד, הבוקר ישנם גם מספרים אופטימיים. ביממה האחרונה חלה ירידה בכמות המאומתים החדשים, עם 58,422 חולי קורונה חדשים. מספר החולים הפעילים עומד כעת על 475,117. בנוסף, מספר המאומתים הכולל מפרוץ המגפה עומד על למעלה משלושה מיליון. בנוסף, גם מקדם ההדבקה יורד אל מתחת ל-1, ועומד הבוקר על 0.9.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו