מנהל גמ"ח לתרופות? אתה יכול להפוך להיות רוקח רשמי

מכון 'מגיד' והאוניברסיטה העברית השיקו מכינה מיוחדת למגזר החרדי | במסגרת המכינה ילמדו התלמידים את הבסיס הנדרש למקצועות הרפואה השונים | בין השאר: ניתן לבחור במקצוע הרוקחות, לו קיים ביקוש גבוה בשוק העבודה

מכון 'מגיד' בשיתוף פעולה עם האוניברסיטה העברית שם לו למטרה לאפשר לחרדים המעוניינים בכך ללמוד מקצוע מכניס 'עבודה קלה ונקיה' שמתן שכרה בצידה, במסגרת כשרה למהדרין, בקמפוס ייחודי שהוכשר ומפוקח במיוחד עבור הציבור החרדי, וכמובן, בהפרדה מלאה ובשמירה על כל גדרי ההלכה.

קרא עוד:

[postim]

כחלק מהליך החשיבה מחוץ לקופסה, הוחלט במכון להציע מקצועות אטרקטיביים, אשר קיים להם ביקוש רב בשוק, וחזקה על מסיים הקורס שישלים את לימודי המקצוע – שגם ימצא בנקל מקום עבודה, ויוכל להתפרנס בכבוד מיגיע כפיו.

כך לדוגמא, הושקה במסגרת זו מכינה קדם אקדמית ללימודי מקצועות הרפואה, בוגרי המכינה יוכלו להמשיך את לימודיהם בתחומים בהם קיים ביקוש גבוה לעובדים והכנסה גבוהה במיוחד, בין התחומים אליהם יוכלו בוגרי המכינה לפנות נמצא גם תחום הרוקחות.

לא רבים יודעים להבדיל, אך גם בתחום הרוקחות ישנם שלוש התמחויות אפשריות, רוקח קהילתי – הוא הרוקח המוכר לנו מבית המרקחת השכונתי, רוקח בתעשייה – העובד בייצור תרופות במסגרת חברה מוכרת המייצרת אותן, ורוקח קליני – בעל תואר מתקדם בתחום העובד בבתי חולים כחלק מהצוות הטיפולי בחולים.

כל אלה מקצועות בהן קיים ביקוש גבוה לעובדים, מה גם שמנקודת מבטו של יהודי חרדי מדובר בשליחות מצילה חיים, שכן נתינת התרופה הנדרשת לחולה עשויה – במקרים מסוימים – להציל את חייו.

מן הראוי לציין כי רק 2 אוניברסיטאות בישראל מציעות לימודי רוקחות – האוניברסיטה העברית בירושלים, ואוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, כך שבוגר הקמפוס שיסיים בהצלחה את המכינה – יוכל להשתלב בנקל בהמשך לימודי המקצוע באוניברסיטה העברית, ולמצוא את פרנסת ביתו ברווח ובנחת.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כמה זמן לוקח הלימוד ? דחוף לנו לדעת????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

עוד פרטים בבקשה..

תדייקו טוב בכתבה, מדובר על ללמוד מכינה נפרדת ואחר כך לימודים מעורבים באוניברסיטה העברית

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו