הופכים לימודים לפרנסה

מכון מגיד משיק מבחר מסלולי לימוד וביניהם: תקשורת, ניהול סיכונים פיננסיים, פיתוח בסביבת אנדרואיד ובסביבת מיקרוסופט, גישור ואימון אישי בשילוב התנסות מעשית בתחומי הלימוד השונים. הקורסים מתקיימים באווירה חרדית בהפרדה מליאה

בימים אלו פותחים במכון מגיד מסלולי לימוד והכשרה מקצועית המבוססים על תכניות לימודים המשלבות בין הקניית ידע מקצועי לבין הפרקטיקה של התחום הנלמד תוך מתן דגש על סימולציות, תרגול והתנסות מעשית. תכניות הלימודים כוללות דגש על שיפור והעצמת מיומנויות אישיות ורכישת מיומנויות עבודה מקצועיות ,הנדרשות לתחום הנלמד.

קרא עוד:

[postim]

מר מנחם בומבך, מנהל הקמפוס החרדי סיפר לכתבנו שמגוון קורסים מקצועיים פתוחים כעת לציבור החרדי, בקמפוס נפרד ובאווירה מותאמת לרוח הציבור, הלומד מתנסה הלכה למעשה בתחום התמקצעותו כך כשיפנה לשוק העבודה יוכל להוכיח את כישוריו ואת ידיעותיו על הצד הטוב ביותר.

המיקוד של הקורסים יהיה יותר על הפן הפרקטי המקצועי מאשר הפן התיאורטי. בקמפוס החרדי הדגש הוא על יחס אישי לכל אחד ואפשרות למתן מענה לבעיות שעומדת בפני המעוניין בלימודים. הלימודים יהיו בשעות נוחות על מנת לאפשר ללומדים להמשיך את סדר יומם גם בתקופת הלימודים מבלי לפגוע בלימודים או בשגרת היום יום אמר מר חגי מיצמכר, מנהל מקצועי בקמפוס החרדי.

בקמפוס החרדי מבחר מסלולי לימוד וביניהם, תקשורת פלוס +, ניהול סיכונים פיננסיים, פיתוח בסביבת אנדרואיד ובסביבת מיקרוסופט, גישור, ואימון.

הלימודים מתקיימים בקמפוס נפרד וחדיש ומעניקים לבאי הקמפוס סביבת לימודים המותאמת לאורחות חיי הציבור החרדי ובסטנדרטים הגבוהים ביותר . לימודי גברים ונשים בהפרדה. כל תכניות הלימודים מתקיימות בשילוב חונכות צמודה של סגל המרצים במהלך כל תקופת הלימודים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מסיתים ומדיחים נגד פסקם של גדו"י

שכחתם לכתוב שזו פרסומת ולא אייטם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו