אחת נגד כולם • יחימוביץ זועמת על חברות הסלולר

"אלפי משפחות יקבלו מכה חברתית וכלכלית כתוצאה מהתנהגותכם חסרת המוסריות", אמרה יחימוביץ. אורנג' סלקום ופלאפון - אתם על הכוונת

מעדיפים דיבידנדים על עובדים: יו"ר מפלגת העבודה ח"כ יחימוביץ, מניפת דגל המלחמה בתופעת ה'קבלנות' בעבודה, המלווה בפיטורים מהירים ללא סיבה מוצדקת, התנגדה לכוונת חברות הסלולר לפטר אלפי עובדים על מנת לכסות על הירידה ברווחיהן.

"חברות הסלולר הרוויחו כמעט 12 מיליארד שקל בשלוש השנים האחרונות והבעלים משכו דיבידנדים בסך של 13 מיליארד שקל", הסבירה יחימוביץ, "אין שום הצדקה לפטר מאות עובדים מהחברות הללו".

הקריאה של יחימוביץ באה על רקע הודעות של החברות פרטנר (אורנג') וסלקום, כי בכוונתם לפטר מאות עובדים עקב השחיקה הגדולה ברווחיהם. לפי פרסומים שונים חברת סלקום מתכוונת לפטר כ-700 עובדים, חברת פרטנר תפטר למעלה מ-500 וחברת פלאפון תפטר כחמישים עובדים.

יחימוביץ הוסיפה במכתבה לבעלי החברות עוד כי "הפיטורים יגרמו לכך שאלפי משפחות בישראל יאבדו את מטה לחמן בבת אחת ויקבלו מכה כלכלית וחברתית אנושה כתוצאה מהתנהגותכם שאין לה שום הצדקה מוסרית וכלכלית".

עוד אמרה יחימוביץ כי "רק ברבעון האחרון הרווח הנקי שלכם היה למעלה מחצי מיליארד שקל, אמנם זאת ירידה משמעותית ברווחים אך עדיין אתם מרוויחים מצוין, ומי שעזר לכם להגיע לרווח הענקי הזה אלו אותם עובדים שאתם רוצים לפטר. אני קוראת לכל בעלי חברות הסלולר לחזור בהם מהכוונה לפטר את אותם עובדים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו