טוב שההגה בידיים של אגד? חסידי בעלזא מאוכזבים

אגד הבטיחה תגבור ביום שישי בקו מאשדוד לירושלים | בפועל המתינו מאות חסידי בעלזא שעות ארוכות ואוטובוסים אין | המלצה: מי שרוצה להבטיח את הגעתו לחתונה ביום ג', שלא ימתין לחסדי 'אגד' - מתריעים החסידים

לקראת שמחת ה'אויפרוף' שנחוגה השבת (פר' נשא) לנכדו הבכור של כ"ק אדמו"ר מבעלזא שליט"א, הבטיחה חברת 'אגד' כי היא נערכת להסעת אלפי חסידי בעלזא מרובעיה החרדיים של העיר אשדוד לקרית בעלזא בירושלים. על פי הפרסום, שלושת מוקדי התגבור נועדו להיות בתחנות ברחוב יהודה הנשיא, בעל הנס (רובע ז') ובחטיבת הנגב (רובע ג') אכזבה רבה היתה מנת חלקם של אלפי החסידים עת גילו כי כמות האוטובוסים כלל אינה תואמת את צרכיהם.

קרא עוד:

[postim]

"בפרסומים נכתב בפירוש כי התגבורים יהיו עד השעה שלוש ורבע-שלוש וחצי", מספר ק. א. תושב רובע ז' בעיר. "לקראת השעה שלוש, הגעתי עם כל בני משפחתי לתחנה ברחוב יהודה הנשיא, שם כבר המתינו עשרות אנשים שסיפרו כי הם עומדים בתחנה למעלה ממחצית השעה ואוטובוס לא נראה באופק".

במהלך השעתיים הבאות, עד השעה חמש ורבע, מעידים הנוסעים שהמתינו, כי האוטובוסים "טפטפו" והגיעו לתחנות כשהם מלאים עד אפס מקום גם בעמידה.

"זיהיתי שם את שמוליק שוחט, פקח בכיר של אגד", מספר ק'. "הוא בא והלך ושוב חזר והתנצל על כך שלאגד פשוט אין אוטובוסים. מסתבר כי היא כלל לא נערכה למספר האנשים שהזדקקו לשירותי החברה". ק' זועם ובצדק. לו היתה לו אפשרות לעלות על אוטובוסים שהגיעו, שכן לא היה מקום לכל משפחתו המונה שבע נפשות.

"בשעה שלוש וחצי אמר הפקח שינסה להביא אוטובוס מבני ברק. כך עמדנו בתחנה עד השעה חמש ורבע, מזיעים, כועסים, מאוכזבים, מטופלים בילדים קטנים ואז הגיע אוטובוס אחד וגם בו לא היה מספיק מקום לכל האנשים הרבים שהמתינו בתחנה. הנהג לא הסכים להעלות אנשים בעמידה. היו כאלו שהתייאשו והזמינו מוניות פרטיות. אך לא לכולם היה כסף עבור התענוג. כעבור עשר דקות נוספות, הגיע אוטובוס שהוזעק מבית שמש. הוא למעשה אסף את אחרון הנוסעים שהמתין בתחנה".

האנשים הרבים שהמתינו בתחנות האחרות בעיר, ואף בשעות מוקדמות יותר, סיפרו את אותם סיפורים כפי שתיאר ק'. א'.ח'. שנסע אף הוא מאותה תחנה ברחוב יהודה הנשיא, בשעה שתיים בצהריים, מתאר בלגן ועומס כבד של אנשים שהמתינו לאוטובוסים במשך שעות ארוכות.

"חכם שעיניו בראשו, לא ימתין לחסדי חברת אגד ויסדר לעצמו דרכי תחבורה חלופיות לחתונה שתתקיים בעז"ה ביום שלישי. אם זו ההתנהגות של החברה, נראה כי אין כל כוונה מצדה לבוא לקראתנו ולסייע לנו. לא כדאי לסמוך על התגבור שלהם ביום החתונה, אגד כבר הוכיחה זאת לצערנו". מסכמים אלפי נוסעים מאוכזבים.

תגובתו של דובר אגד טרם נמסרה והיא תעלה לאתר מיד לכשתתקבל.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
19 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אל חסידי בעלזא וכל כלל הציבור החרדי הגיע הזמן לממן חברות חרדיות בלבד בעלי שירות טוב ולא את אגד הרשעים

נכון מאוד,
גם אני המתנתי, ורק אחרי שהפקח ראה שהתאספו כמה מאות איש, הואיל לשלוח אוטובוס אחד, ונהנה לראות איך כולם נדחסים כבהמות.
רשעות של אגד.

אם כבר תבקשו מהם הסבר על דבר נוסף.
אני תושב בית שמש, בכל זמני הלחץ כשאגד מעמידה פקחים בקרית בעלזא בירושלים, יכול להיות מצב שיש בתחנה עשר אוטובוסים רקים (קווי 402/450) והפקח לא יתן בשום אופן לעיזים של בית שמש מהאוטובוסים האלו, ואני נאלץ להמתין עד שיגיע אוטובוס עירוני מקרטע 418. כששאלתי את הפקח על כך הוא ענה לי שאני צריך להבין שרק לבית שמש הוא יכול להשתמש בעירוניים כי הם לא יכולים לסחוב עד ב"ב או אשדוד.
טענה יפה. אבל….
א. אנחנו גם משלמים [לצערנו] על הנסיעה ולמה מגיע לנו אוטובוס עם איכות פחות טובה.
ב. אם יש במקום שני אוטובוסים אחד עירוני ואחד רגיל אפשר להבין את ההגיון. אבל גם זה לא.
אתמול היו צריכים לחכות 50 דקות באמצע הלילה עד שמצאו איזה גרוטאה שתיקח את העיזים של בית שמש…. ובו בזמן שכל הזמן היגיעו אוטובוסים מפוארים ריקים לתחנה.
אבל רק למכובדים בלבד. (תושבי אשדוד וב"ב)
יש בזה איזה הגיון ?
זה התעללות בבני ערובה חסרי ישע….
מנהלי האתר.
אני פונה אליכם מכאן שתבקשו דחוף גם על העוול הנוראי הזה.

תודה רבה

אתם עוד מצפים ש'אגד' תגיב?
ובכן, הנה לכם התגובה האופיינית שלהם:
אגד היתה תמיד עם [על] הפנים לציבור החרדי ועושה ככל יכולתה לשרת נאמנה ציבור זה כמיטב המסורת רבת השנים…
לא מספק?

כל הכבוד שיש כבר מישהו אחד שפותח את הפה ומתחשב קצת באלו שעומדים כל שבוע באוטובוסים עירוניים לבני ברק והנהג אומר מה נראה לכם למה מביאים כאלו אוטובוסים כי החוק אומר שאין הגבלה באוטובוסים עירוניים בעמידה בנסיעה ומה שכבר כן בין עירוני יש עצירות של כל 20 דקות ל15 דקות עקב שהאוטובוס לא תקין הזלזול של אגד באשדוד בער"ש בפרט לבני ברק שמביאים אוטובוסים עירוניים באופן קבוע ו30 איש עומדים בכל אוטובוס עם עגלות ומזוודות באוטובוס ולירושלים התחנה במוצא עקב תקלה כאילו זה איזה חניון למירון פשע וזלזול שעובר כל גבול !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

לא פחות חשוב ונורא מכך, חוסר האונים שלהם בתגבור הקווים לירושלים ביום המחאה ההמונית על הגיוס, וזאת לאחר שבמהלך כל אותו היום קיבלה אגד פניות אין ספור בעניין זה, שנתקבלו, כמה לא מפתיע, בחוסר איכפתיות מופגן.
וגם בשטח, כשנוצרו עומסים כבדים בתחנות בני ברק ואשדוד, לא שלחה אגד תיגבור והשאירה את הנוסעים להתמודד לבדם עם שוקת שבורה זו, בדקה התישעים.
אכן מונופול אכזר.

זו בושה שבמדינה מתוקנת "לכאורה" קיימת מאפיה מסודרת שמגובה היטב במסדרונות הממשל, הציבור חסר אונים, מהתנהלותה המרושעת של חברת אגד.

באמת מגיע כבר הזמן שמישהו יסלק את אגד

בעלז צריכים לומר תודה שכל השנה קו 402 יורד אליהם מרחוב ירמיהו דבר שאין לו אח ורע ומחוסר כל הגיון , גם כשאין אוטובוסים מאצלם יוצאים ריקים

פעם אחת שיסבלו כמו כולם

תמשיכו לתקוף!!!
בסוף תראו שאגד יזרימו לכם הרבה "מוני" (פרסומות),
ואז גם אתם תרגעו!?!?!

אחרי בירור מקיף בנושא . תגובה קצרה ואמיתית
הוועדת המכינה של השמחה ישבה עם נציגי אגד מספר ישיבות. וסוכם ע"פ החישובים (שתבינו שעוד לא היה בבעלזא דוגמה שאפשר לצפות את כמות הנוסעים) שאשדוד יצרוך 40 אוטובסים , ואגד הכין אותם
למעשה זה לא הספיק .ובזכות הנציג החרדי באגד ר' יצחק רודיך הובא לאשדוד מהמרכז עוד 9 אוטובסים וב"ה לא נשאר אף אחד באשדוד .
אנא לפני שמשמיצים תבררו את הנתונים

זוהי עונש פעם אחת לתמיד שאתם משתמשים בשירות שלהם הרי לבית שמש יש את מהדרין ובכלל זה הרבה יותר ממהדרין זה שירות אחת על כולם וכעת גם הוסיפו מידע לוייני עדכני שאפשר לדעת אם מגיע אטובוס ואיפה הוא נמצא בדיוק אז למה אתם ממשיכים להשתמש עם השירות של אגד מחללי שבת ופורצי הגדר של כל דבר קדוש של הציבור החרדי זוהי לכאורה עונש שלקחם על עצמכם ביידים שלכם

ואתמול במוצ"ש אחרי הפארשפיל חזר על עצמו אות סיפור מאות איש חיכו בתחנה ליד בעלזא לאשדוד, ב"ב,ב"ש ולא הגיעו אוטובסים אני ירדתי קצת יותר למטה אני רואה בחור ואברך שהזמינו וישבו עם אגד על התארגנות מדברים עם פקח ראשי שאגד לא עומדת בתנאים שסיכמו אתם. אח"כ הפקח הלך מהם ואני שומע אותו מדבר בשקט בקשר שהתכנון לקוי ויש קריסה טוטאלית. עבר שם בדיוק אוטובוס שגמר מסלול ונסע לתחנה המרכזית הפקח עצר אותו בכח והתחנן בפניו שיועיל לקחת נסיעה לאשדוש

אל תמליץ כ"כ טוב על רודיך – הנציג החרדי של אגד, כי הוא ורק הוא! כל הזמן מטרפד לציבור החרדי את טובת הנסיעה, ורק לויז'ניץ הוא מסדר אוטובוסים.
כגון: בחוה"מ סוכות האחרון יצאו מדי לילה אוטובוסים מעפולה (אע"פ שהיה להם פחות מ-20 משפחות !) לטיש של ויז'ניץ בב"ב וכו', משא"כ לציבור הכללי ממגזרים אחרים רק מציק ומטרפד בכל הזדמנות שיכול !
אפשר לבדוק את הנתונים, ותהיו המומים ממה שתראו…

למישו המתלונן
למה אתה חושב שלא צודק שהאוטובוס ירד לקריית בלז.
האם בבית שמש האוטובוס לא נכנס לקריית גור? ובאשדוד האוטובוס מסתובב בכל הרחובות.
לתשומת לבך. האוטובוס שיורד לרב שפע משרת מאות משפחות הגרות באזור שאינם חסידי בלז ואני בתוכם. אנחנו מונים לדעתי לפחות 30% אם לא יותר

לשאול: יש יותר משפחות בגאולה , האוטובוס נכנס לשם?

יש יותר משפחות בגבעת שאול האוטובוס נכנס לשם?

כ"כ קשה לעלות את מנחת יצחק? ויש שם תחנה, אין עיני צרה ח"ו

רק אמרתי שבלעז לא מודעים למצוקה של שאר הירושלמים שבשביל להגיע

לאוטובוס צריך ללכת עשרים דקות וגם האוטובוס מלא , ואצלם תמיד יוצאים

אוטובוסים ריקים , וטוב ש"כלל ישראל " יהיו שותפים לצרה מידי פעם

למישו
במאה שערים אין מצב שהאוטבוסים יכנסו וד"ל.
ולמי שיש לו בעיות שיפנה לאגד ויבקש את הצריך טיםול וישמע את חוו"ד, כי לא יתכן שהסיבוב בירושלים יערוך יותר מהנסיעה עצמה, ולכן יש כל מיני שיקולים לכאן ולכאן, וכמו"כ יש קו 422 ועוד היד נטויה.

לאנונימי,
אל תדבר כ"כ הרבה שטויות בכ"כ קצת זמן,
אני מבין את כאבך,
אבל אל לך להלין על ויז'ניץ, כי אם אתה לא יודע בויז'ניץ הכי מתוסכלים על יצחק רודיך וד"ל, אפילו לחתונה השבוע הוא לא בדיוק מספק אוטובוסים, צריך להבין כי גם עליו יש לחץ עצום מהמ-א-פ-י-ה של אגד…
אני כבר לא מדבר שיש אנשים מתוך ויז'ניץ שמנהלים מלחמת חורמה באיש הזה…

תחשוב לפני שאתה כותב, ופרט כשאתה מסיט את האש לקהלים אחרים…

אני רוצה דווקה להתיחיס לזמן אחר בלג בעומר שאז יש חברות אחרות כדגומה הופמן . דרך החיים .ואם כול זה 60 אחוז מהציבור נסעו איתם מים למירון ששם אתה גם מוגבול עם הזמן ולהזמין מקום וגם היה להם השנה הקריסה ממירון שהם הביאו פרשים של המשטרה .הגיעה הזמן פעם אחת לכול הפחות בלג בעומר שאז אפשר להסתתר בלי אגד לא לנסוע איתם .וככה אולי הם ילמדו לקח שהחרדים הם לא בהמות שלהם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו