ספר התורה בביתו של הגר"ח קנייבסקי נמצא פסול

בהוראת הגר"ח: העולה נשאר על מקומו וקראו בספר אחר מתחילתו. אחר כך הוסיפו עוד שלש קרואים לפרשה • הדבר התגלה הבוקר בקריאת התורה במניין ותיקין • הספר נתרם לפני חצי שנה

הבוקר במהלך קריאת התורה במניין ותיקין שנערך הבוקר בביתו של הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א נמצא ספר התורה פסול. הספר נתרם לפני חצי שנה, לביתו של הגר"ח, על מנת שישמש אותו בקריאת התורה במניין המתקיים בביתו.

קרא עוד:

[postim]

הדבר התגלה כאשר אחזו בקריאת התורה, בעלייה הרביעית, ונינו של הרב המתחתן בשבוע הבא עלה לתורה, כשלפתע שמו לב המתפללים כי הבעל קורא דילג לפרשת נח. המתפללים הסיקו אותו ואז התגלה כי חסרה יריעה שלמה. על פי דיווח שהגיע לJDN, היריעה הראשונה של פרשת בראשית הופיע באופן כפול, והיריעה שאמורה להיות לאחריה לא הייתה.

הגר"ח הורה להוציא ספר אחר וגללו את הספר לבראשית, העולה נשאר על מקומו וקראו בספר מתחילתו. אחר כך הוסיפו עוד שלש קרואים לפרשה.

מקורביו אומרים כי ככל הנראה הסיבה שבעת בדיקת המחשב לא התגלה הדבר, משום שבבדיקת המחשב, המחשב בודק עוד לפני חיבור היריעות, את האותיות והמילים, ובטעות תפרו את היריעה הראשונה באופן כפול, וכך קרה הדבר שבספר התורה היו חסרים 3 עמודים שלמים מפרשת בראשית.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה שמוכיח שהמחשב נשאר גולם…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו