כדי להקל על הנשימה יעבור מחר הגר"ע יוסף ניתוח מורכב

לאחר שבוע של שיפור במצבו של הגר"ע, הרב הונשם והורדם הערב בחזרה ומחר בבוקר יערך בגופו ניתוח מורכב • הציבור נקרא להמשיך להתפלל לרפואתו השלימה

לאחר שבשבוע שעבר נרשמו שיפורים ניכרים במצבו של נשיא מועצת החכמים, מרן הרב עובדיה יוסף, הונשם והורדם הערב (א') בחזרה. מחר בבוקר יערך בגופו ניתוח מורכב.

קרא עוד:

[postim]

כפי שדיווחנו היום בשעות הצהריים, ההידרדרות מגיע בעקבות זיהום קשה שהתגלה בבדיקות בגופו של הגר”ע, הזיהום הכולל פטריות בדם, ודבר זה מסכן את חיי הרב.

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר בשעה האחרונה כי ביממה האחרונה נבלמה מגמת השיפור שחלה בימים האחרונים במצבו הרפואי של הגר"ע.

הפרופסור דני גילון אמר בתדרוך לכתבים כי מצבו של הרב ממשיך להיות קשה אך יציב והוא סובל מזיהום. לדבריו הרב נושם כעת בצורה עצמונית אך נבחנת האפשרות להשיבו להנשמה מלאכותית.

תפילת רבים לרפואתו של הרב נערכת כעת, ברחוב הגבורה בקריית גת, בישיבתו של המקובל הרב ניסים מויאל שליט"א, כמו כן מוקדם יותר בשעה 18:15 נערכה תפילה המונית בבית המדרש יביע אומר בבני ברק,

רבבות אלפי ישראל בכל מקומות מושבותיהם, מתעניינים במצבו של הגר”ע ומעוררים רחמי שמים בתפילות ובתחנונים לפני אדון כל שישלח רפואה שלימה לרבי חיים עובדיה יוסף בן גורג’יה לרפואה שלימה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו