בשורה של ממש להורים שבניהם חוגגים "בר מצווה"

ברשת חנויות ההלבשה החסידית 'ברודווי' יצאו במבצע ענק לחתני בר מצווה | מבצעים מיוחדים ברכישת חבילות ביגוד מותאמים לגיל הבר המצוה

משום מה כשאנחנו מדברים על יוקר המחיה ועל הקשיים הכלכליים עולה מיד נושא החתונות והדירות שכ"כ מעיקים על המחותנים, ושוכחים בכלל מהאברכים הצעירים שבניהם מגיעים לגיל המצוות וצריכים לחגוג את ה"בר מצווה" ברוב פאר והדר על כל ההוצאות הכרוכות בכך.

קרא עוד:

[postim]

כפי הידוע חלק גדול מההוצאות המכבידות בבר מצווה זה על סעיף ה"ביגוד" שחייבים לקנות לכל "בר מצווה בוחער" שיכול להגיע לכמה אלפי שקלים.

בדיוק בנושא שולי אך מעיק זה, החליטו ב"ברודווי" רשת ההלבשה החסידית המובילה בארץ להרים את הכפפה, ולבוא לעזרת ההורים.

בימים אלו יוצאים ברשת "ברודווי" במצע ענק ומיוחד לחתני הבר מצווה, "הנחות מיוחדות" ברכישת חבילת ביגוד לקראת הבר מצווה, ועוד מגוון הטבות והנחות לחתן הבר מצווה.

יצוין שההנחה היא גם על הקולקציה הייחודית "דענסיטי", מדובר בקולקציה מיוחדת מבד איכותי ביותר שנארג בשיטה מיוחדת בצפיפות גבוהה ביותר, מה שמבטיח אורך זמן מרבי.

כמו"כ בשונה משאר מבצעים שנפוצים בשוק, ברשת ברודווי אין כוכביות ואין התניות, ההנחות הן על "כל" קולקציית ברודווי!

היום כולם כבר מכירים את איכות מוצרי "ברודווי" היחידים שעומדים בתו התקן הבין לאומי לאיכות 9001 ISO, וכולם יודעים שאת הדרך הבטוחה והאיכותית בתחום הלבוש החסידי מתווה בשנים האחרונות רשת ההלבשה החסידית ברודווי המובילה ומהווה את המותג הנחוץ לכל חסיד באשר הוא.

גשו עוד היום לסניף הקרוב אליכם ונצלו את חבילת ההטבות המיוחדות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו