היום ההזדמנות השנתית: "קופת העיר" במאמץ עילאי לנצל את עת רצון

היום "שלישי בשלח" תשע"ד, יעתירו גדולי הדור שליט"א בעצמם עבור תורמי "קופת העיר" אחר אמירת פרשת המן, וכן שלוחי הקופה יעתירו ויזכירו את שמות התורמים בפרטות אחר קריאת פרשת המן במקומות המסוגלים לפרנסה, ובציונו של בעל הסגולה רמ"מ מרימנוב זיע"א | בשנים שעברו העידו רבים, כי זכו לקבל משרה או פרנסה, בזכות תפילות "קופת העיר, בג' בשלח

על רקע הגזירות הכלכליות והמאבק בעולם התורה: היום יום שלישי לפרשת בשלח תשע"ד, יום המסוגל לפרנסה, כפי שנודע כבר שנים רבות בשמו של הרה"ק רמ"מ מרימנוב זיע"א, לומר את פרשת המן ביום שלישי בפרשת בשלח, תקיים "קופת העיר" תפילות מיוחדות עבור התורמים לצדקה המהודרת של הקופה, בהם יקראו גדולי הדור שליט"א בעצמם את פרשת המן ויעתירו עבור כל התורמים ל"קופת העיר", וכן יגיעו שלוחי הקופה במיוחד לציונים המסוגלים לפרנסה ויזכירו כל שם ושם עם בקשתו האישית, אחר אמירת פרשת המן כנהוג.

קרא עוד:

[postim]

ב"קופת העיר" מציינים לדברי השולחן ערוך יורה דעה סימן רמ"ז, שהצדקה מעשירה, ואף שאסור תמיד לנסות את הקב"ה, בדבר הזה מותר לנסותו. וכפי שמוסיף הש"ך במקום: "משום שבודאי יבוא". בנוסף ידוע, מה שנפסק בשולחן ערוך ובמשנה ברורה, כי באמירת פרשת המן מובטח לו שמזונותיו לא יתמעטו, וכבר ייסד הרה"ק רמ"מ מרימנוב זיע"א, כי הזמן המסוגל לזה ביותר הוא ביום השלישי לפרשת בשלח.

על רקע הגזירות הכלכליות והמאבק בעולם התורה, ניכרת התעניינות רבה לנצל את עת הרצון, להביע את האמונה השלימה בבורא שזן את הכל, ולקיים בכך את הסגולה המפורשת בתורה, ורבים נושעו ממנה, לזכות לפרנסה טובה.

יצויין, כי בשנים שעברו העידו רבים, כי זכו לקבל משרה או פרנסה, בזכות תפילות "קופת העיר, בג' בשלח. עדויות רבות הגיעו ל"קופת העיר", על אנשים שניסו את מזלם זמן רב, ואולם הישועה הגיעה רק אחרי התרומה ל"קופת העיר" וההשתתפות בתפילות המיוחדות לפרנסה ברווח בג' בשלח.

כמו בעל העיתות המסוגלים יקדישו גדולי וצדיקי הדור שליט"א את הזמן המסוגל לפרנסה ביום השלישי לפרשת בשלח, עבור התורמים ל"קופת העיר" ויקראו את פרשת המן מלבד על עצמם, גם על תורמי "קופת העיר", כאשר כל השמות שיגיעו ל"קופת העיר" עד היום בשעות הבוקר יעלו אי"ה על שולחנם.

בנוסף יצאו שליחי "קופת העיר" כולם יראי השם, שאומנות התפילה בפיהם, להעתיר על תורמי "קופת העיר" בציונים המסוגלים לפרנסה ויזכירו כל שם ושם עם בקשתו האישית, אחר אמירת פרשת המן כנהוג.
שלוחי הקופה יעתירו בכותל המערבי, בציון הרשב"י, בציון רבי מאיר בעל הנס ובציון רבי יהודה בר אילעי המסוגל לפרנסה.

שליחים מיוחדים מטעם "קופת העיר" יעתירו היום בראשות אחד ממרביצי התורה שליט"א, גם בציון בעל הסגולה רמ"מ מרימנוב שבפולין, במסירות נפש עצומה. כאשר "קופת העיר" הגיעה לסיכום עם תושבים בכפר רימנוב, שיקבלו אליהם את שמות התורמים ל"קופת העיר" עם בקשותיהם האישיות, מאוחר ככל האפשר.

סדר התפילה בציון רמ"מ מרימנוב זיע"א, אשר הוא בעל הסגולה לגלות את מעלתו של יום השלישי לפרשת בשלח, הוא קריאת פרשת המן בדקדוק גמור שנים מקרא ואחד תרגום, ואחר הדלקת נר לזכות התורמים ל"קופת העיר" כפי שהבטיח בצוואתו, יזכירו כל שם ושם מהתורמים לקופת העיר, בפרטות גמורה עם בקשתו האישית.

שמות לתפילות שלישי בשלח תשע"ד, לעלות על שולחנם של גדולי הדור שליט"א, בציון הרמ"מ מרימנוב זיע"א ובציונים המסוגלים לפרנסה, ניתן להעביר הבוקר במוקד "קופת העיר" 1800-39-47-47 או במוקדים שברחבי הערים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו