טרגדיה בשומרי אמונים: האישה הצעירה מרת שרה גולדשטיין ע"ה

נולדה בשנת תשל"ה לאביה כ"ק האדמו"ר משומרי אמונים שליט"א | חלתה לפני כשנה וחצי במחלה הארורה בכבד | בשבוע האחרון איבדה את ההכרה ומצבה הפך לקריטי | לפני כשעה קלה נפטרה והשאירה אחריה 4 יתומים | ההלוויה מחר

כאש בשדה קוצים מתפשטת הבשורה המרה על פטירתה של האישה החשובה והצעירה מרת שרה גולדשטיין ע"ה בתו הגדולה של יבלחט"א כ"ק אדמו"ר משומרי אמונים שליט"א.

המנוחה ע"ה נולדה ביום ח' תשרי תשל"ה לאביה כ"ק האדמו"ר משומרי אמונים שליט"א שכיהן כרב קרית שומרי אמונים בירושלים והתחנכה במוסדות בית מלכה בירושלים ולאחר מכן עברו לבני ברק וגם שם למדה בבית מלכה.

כנכדה הבכורה לבנו הגדול של כ"ק האדמו"ר משומרי אמונים זצ"ל זכתה להערכה מיוחדת מצד זקינה האדמו"ר זצ"ל, ובבית גדול זה קנתה מעלות טובות ומידות יקרות וגדלה לשם ולתפארת.

ביום י"ט אב תשנ"ה הקימה את ביתה, בית נאמן בישראל עם בעלה שיבלחט"א הרה"צ רבי ברוך פנחס גולדשטיין שליט"א בן כ"ק האדמו"ר מסקאליע שליט"א, שנתמנה על ידי זקינו לעמוד בראשי הכוללים דחסידי שומרי אמונים בירושלים, המנוחה ע"ה עמדה לימין בעלה במסירות נפש שיוכל להגות ולשקוד על תלמידו בהרחבת הדעת באין מפריע.

לפני כשנה בתחילת החורף התלוננה על כאבים ופנתה לרופאים שגילו אצלה את המחלה הארורה בכבד, לדעתם המחלה קוננה בגופה כחצי שנה, מצבה הידרדר במהירות והרופאים המליצו להטיסה לארה"ב לצורך השתלת כבד.

עם הגיעה לארצות הברית ותוך כדי המתנה להשתלה הידרדר מצבה, ובחודשים האחרונים נהפך מצבה לקשה, בשבוע שעבר איבדה את ההכרה והרופאים הגדירו את מצבה כקריטי.

מניינים רבים לאמירת תהילים ולקרוע את רוע הגזירה נערכו בבתי מדרשות דחסידי שומרי אמונים, במרכז החסידות בבני ברק ובישיבת שומרי אמונים בירושלים, ביום חמישי עלו המוני חסידים לפקוד את הציון הק' בהר הזיתים לשפוך שיח במקום מנוחת האדמו"ר בעל החוקי חיים זצ"ל ואביו בעל השומר אמונים זצ"ל.

אך לדאבון לב, לפני שעה קלה החזירה את נשמתה הטהורה והמזוככת ליוצרה, והשאירה אחריה 4 יתומים רכים, כשהגדולה בת 17 והקטנה בת 3, ובנים בני 15 ו11 ומשפחה מורחבת שבורה ורצוצה ובראשם בעלה שליט"א ואביה כ"ק האדמו"ר משומרי אמונים שליט"א.

מחר יובא ארונה ארצה ומסע ההלוויה יצא מרחבת בית המדרש הגדול שומרי אמונים בבני ברק לעבר הר הזיתים.

ת.נ.צ.ב.ה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ל"ע רק הבוקר נפטרה מרת טווערסקי ע"ה

אם כן אין שום תמיהה על כוחו הגדול של האדמו"ר משו"א לפעול ישועות שמלבד צדקותו עוברים עליו גם כאלה יסורים ה"י שיאמר לצרותנו די

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו