חברת מירס ללקוח: אנחנו מעצבנים כדי לגרום לך להתקשר אלינו

חברת מירס מנתקת במכוון שירותים שונים ללקוחות על מנת להטריד אותם ולגרום להם להתקשר להתלונן אצל שירות הלקוחות • בפנים: הסיפור ההזוי

משחק סלולרי מעצבן: חברת מירס מנתקת בכוונה תחילה שירותים חיוניים ללקוחותיה, כמו תא קולי, שיחה מזוהה ועוד, על מנת לחמוק משיחת טלפון פשוטה שאותה מחייבם החוק לבצע.

הטריק: הלקוח מנותק מהשירות, מתעצבן, מתקשר לשירות הלקוחות ואז הם מוסרים לו את ההודעה שאותה חייבת החברה להודיע לו, כשהשיחה יזומה ממנו, כך היא חוסכת תשלום ניכר על מערך מיוחד שיהיה אחראי על עריכת שיחות העדכון ללקוחות.

קרא עוד:

[postim]

השערורייה נחשפה כאשר ח', גולש JDN, שם לב שבמשך שלושת הימים נעדר שירות השיחה המזוהה מהמכשיר.

לאחר שלושה ימים 'נשבר לו', כלשונו, והוא החליט להתקשר ולהתלונן. נציגת השירות חיכתה לטלפון הזה, ולא הייתה לה בעיה להודות בהליך ההזוי שעליו החליטה חברת מירס.

"ההתחייבות שלך בתכנית מסויימת הסתיימה", היא ציינה בטוב טעם, "על פי החוק, במקרה זה, חובה עלינו להתקשר להודיע ללקוח על כך. אולם, הדבר כרוך בטרחה ובהעסקה של עובדים נוספים, מה שאנחנו חוסכים בכך שגורמים ללקוח להתקשר אלינו. אנחנו מנתקים שירותים נחוצים שונים, בתקווה שהלקוח ירצה להתלונן בשירות הלקוחות, וכך למעשה אנחנו 'תופסים' אותו". גאוני, לא?

ח' אכן עבד על פי התסריט הפסיכולוגי של מירס וחסך להם את השיחה, כאשר השירותים הוחזרו בתום שיחתו הבודדת, אולם חסך מהם גם את הטעם הטוב מהשירות: "ברגע שאוכל, אעבור למספק שירות אחר", הוא אומר בשיחה עמנו.

"אני מבקש לפרסם את הדברים על מנת לגרום למירס להפסיק את המנהג הנלוז, להתנהג כמו בני אדם ולא לשחק משחקים מטופשים עם הלקוחות שלהם"..

מירס: דיברה על דעת עצמה

לאחר יותר משבוע מאז פנייתנו לחברה, התקבלה התגובה הבאה:

"חברתנו מצרה על התשובה שניתנה ללקוח ע"י נציגת השירות ומבקשת להבהיר כי אין בה כדי לשקף את מדיניות החברה. יודגש כי חברתנו פועלת ע"פ חוק ע"מ לעדכן את לקוחותיה בדבר ניתוק שירותים, לרבות בחשבוניותיהם החודשיות".

כיצד הם מסבירים זאת למול הניתוק של השירותים וחידושו מיד בתום השיחה? את זה הם כבר לא הסבירו.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מזל שעברתי ממירס לחברה אחרת לפני שזה התחיל

הזוי לגמרי

אתם באמת חושבים שהם יגיבו ?

גם אני מנוי בחברה הנ"ל. זה פשוט בושה.
אחרי שקראתי את זה אני שוקל לעבור לחברה אחרת.
אגב, זה שהם אפי' לא נותנים לכם תגובה על כזה סיפור זה מראה על הזילזול שלהם בלקוחות

נראה לי שהוא צודק כי גם לי קרה כזה דבר שכל השירותים הופסקו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו