יהודי ארה"ב מצטרפים למסע השמחה של המחנך

מרבין בשמחה | המחנך הדגול פה מפיק מרגליות הרב דוד רוזנברג במסע מיוחד לארה"ב במהלכו ירצה בקהילות יהודיות בנושא החשוב לכולנו כהורים 'כיצד מחדירים שמחה בבית - כמתכון לחינוך יהודי מוצלח'

הילדים מחופשים, עליזים במיוחד. בחורים רוקדים ברחובות. שאון המוסיקה – הבוקעת מרמקולי המכוניות החולפות באיטיות מלאים במשלוחי מנות עמוסים בכל טוב ארץ מצרים – מוסיף לאוירת הפורים השורה בכל. כל אלו מרכיבים ומסייעים לשמחה השולטת בכיפה. פורים היום לה'!

יש מי שלוקח את אווירת הימים הנפלאים הללו וממנף אותה בכדי לנסוך שמחה יהודית אמתית בבתי ישראל. המחנך הנודע הרב דוד רוזנברג שליט"א המייסד והיו"ר של מכון 'עולמות' באשדוד העושה בימים אלו בניו יורק, עיר מולדתו, מביא לציבור ההורים את הבשורה 'ונהפוך הוא: כיצד להפוך את הבית עם שמחה'.

הרב רוזנברג שידיו רב לו בהעמדת בני נוער וילדים רבים בקרן אורה, והמוכר בעיקר בזכות הנחייתו את הסדנאות הנודעים והמופעים המרשימים שבמהלכם הוא מעניק לבני הנוער כלים וכישורים כיצד לתקשר נכון בחברה, התגברות על קשיים, משמעת עצמית, וחיזוק והעלאת הדימוי העצמי של אותם בני-מלך. פותח כאמור בסדרת הרצאות לתושבי ניו יורק והסביבה והציב לפניו למטרה להעביר להורים את מסר השמחה שלדבריו "בזכותה יכולים בעז"ה לפתור חלק נכבד של הבעיות והדילמות בחינוך והקשיים שאנו – כהורים – חווים עם צאצאינו בכל גיל. איננו מתארים כמה מכשולים נמסים מול האש הגדולה הזאת של שמחה יהודית אמתית" דברי המחנך.

ראשי קהילה, מנהלי מוסדות חינוך ועסקני ציבור באיזור ניו יורק רבתי יכולים עדיין לנסות ולהזמין את ההרצאה המאלפת לקהילתם באמצעות ההתקשרות למס' נייד: 347-451-5857. או לכתובת מייל: [email protected]

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מדהים! זייער שיין! אשריכם אמעריקאנער אידן – אונז די אשדוד'ער ידידים האבן איהם א גאנץ יאהר פרייליך.

מיוחד מאוד

תודה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו