טרגדיה בירושלים: תינוק בן שנה נספה בשריפה

תינוק בן כעשרה חודשים נספה בעקבות שריפה שפרצה בבניין | שכנים מספרים על מחזה קורע לב בעת שההורים עמדו בחוסר יכולת להושיע את תינוקם מול הדירה הבוערת

בבניין ברחוב צפניה בירושלים פרצה שריפה, במהלכה נפצע תינוק מדיירי הבניין באופן אנוש כתוצאה מכוויות ושאיפת עשן, חובשים מתנדבים של 'איחוד הצלה' מסניף 'ירושלים' ביצעו בו נסיונות החייאה והוא פונה לבית החולים שערי צדק בניידת לטיפול נמרץ.

למרבה הצער כשלו הנסיונות להציל את חייו והרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

קרא עוד
[postim]

כוחות הכיבוי השתלטו על האש, והם פתחו בחקירה בשיתוף המשטרה בכדי לברר את נסיבות הדליקה. בסיומה של החקירה קבע משה אלעזרי ראש ענף חקירות של מחוז ירושלים, כי השריפה פרצה כתוצאה מתנור אשר היה צמוד לשמיכה בחדר השינה. ובעקבות קרינת החום שהוא פלט היא נדלקה.

השכנים ההמומים והמזועזעים סיפרו כי מדובר בהורים טריים צאצאים למשפחות רמי יחוס בקהילת ברסלב, אם המשפחה שהתה בדירה לפני פרוץ הדליקה אלא שלמרבה הצער בדיוק בשניות בהם הסתובבה לשאול מהשכנים מזון לתינוק פרצה השריפה.

כשפתחה האם הצעירה את דלת הבית, היא נדהמה לגלות כי הדירה כולה אפופת עשן, הדיירים שנזעקו למקום למשמע זעקותיה מנעו ממנה להיכנס לדירה הבוערת בניסיון להגיע אל התינוק. וכך במשך כעשר דקות השתוללה השריפה עד להגעת כוחות הכיבוי כשההורים עומדים מחוץ לדירה ואינם יכולים להושיע את תינוקם.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

פחד פחדים, לא מסוגל לעכל את הסבל שעברה האם באותם רגעים קשים…

נשמת התינוק מן הסתם גמרה לתקן את מה שהיתה צריכה לעשות בעולם הזה.
אבל למה עשה ד' ככה?
בכאלה יסורים? הרי מיתת חנק משריפה הינו המוות הכי כואבת

השאלה למה היא שאלה טובה
אבל כמדומה שהעיקר שצריכים אנו לשאול זה מה…
מה צריך להיות החיזוק, במה צריכה להתבטא ההתעוררות.
והשם יאמר לצרותינו די במהרה, אמן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו