נתניהו למכורי הטכנולוגיה: אתם עבדים. תתחילו לחיות!

ראה"מ: "כולם מצלמים את כולם. רק מצלמים, זה כל מה שעושים. מצלמים מצמים מצלמים מצלמים. אל תצלמו, תחיו!... אני חייתי ולא צילמתי" • נתניהו אמר את הדברים בעת שהתכונן לראיון שגרתי לתקשורת האמריקאית, ונדהם לראות את תקתוקי המצלמות • "אני האדם היחידי כאן שאין לו את כל המכשירים אלקטרוניים. אני אדם חופשי, ואתם כולכם עבדים. כולכם עבדים למכשירים שלכם" • צפו

מצלמת הראיון שנותרה פועלת תפסה רגע בלתי שגרתי בלשכת ראש הממשלה: נתניהו שהמתין לתחילת הראיון לתקשורת העולמית, התבטא נגד ההתמכרות לטכנולוגיה: "אני לא מבין את העולם החדש הזה, "

כולם מצלמים את כולם. רק מצלמים, זה כל מה שעושים. מצלמים מצמים מצלמים מצלמים. אל תצלמו, תחיו!… אני חייתי ולא צילמתי", אמר נתניהו.

ראה"מ הצהיר: "אני האדם היחידי שאין לו את כל המכשירים אלקטרוניים. אני אדם חופשי, ואתם כולכם עבדים למכשירים שלכם. כולכם עבדים".

קרא עוד:

[postim]

בדקות שלפני הראיון, בעת צילום תמונות הסטילס, פנה נתניהו אל הצלם בביקורת שקטה: "מה יוצא לך מכל התמונות האלה? מה תעשה איתן? צילמת את התמונה, ועכשיו מה? מה תעשה איתה".

הצלם ניסה להשיב לו: "אנחנו מצלמים הרבה תמונות ובוחרים את הטובה ביותר מכולן", וראש הממשלה המשך בוויכוח: "כן, אבל מה תעשו עם התמונות האלה אחר כך?" והצלם השיב: "זה סוג של תיעוד מאחורי הקלעים של הראיון". ראש הממשלה לא נותר חייב וענה מיד: "אה, זה משעמם".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חחח… סוף סוף מדבר קצת לעניין…

גאנץ גוט.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו