הרב לאו בעצרת בכיכר רבין: לא לחכות חלילה כמו אצל שליט

רבה הראשי של תל אביב הרב ישראל מאיר לאו השתתף בעצרת תפילה למען החטופים בכיכר רבין בתל אביב. "לא לחכות חלילה כמו שהיה אצל גלעד שליט" הפציר הרב בדבריו

הרב הראשי לתל אביב הרב ישראל מאיר לאו, השתתף אמש ליל שני בעצרת תפילה בכיכר רבין בתל אביב בנוכחות מאות בני אדם, וקרא לא להתמהמה בפעולות לשחרור הצעירים החטופים.

יצוין כי העצרת התקיימה בסימן של אחדות כלל ישראל, כאשר באותו זמן נאספו עשרות אלפים, אנשים נשים וטף ברחבת הכותל המערבי לתפילת רבבות שקרעו שערי שמים והפצירו בתפילות לבורא עולם לשחוררם של שלושת הנערים בריאים ושלמים בגוף ובנפש לחיק המשפחה. כך גם היה בעצרת התפילה המרגשת בתל אביב כאשר קהל המונים שהתאסף לשעה יפה של תשובה ומעשים טובים ואמירת תהילים להשבת החטופים.

"בשלושת הימים האחרונים הרגשנו שאלה הילדים שלנו, המשפחות שלנו. ריבונו של עולם, שלח מלאך שיאמר 'אל תשלח ידך אל הנער ותעש לו מאומה'" אמר הרב לאו בעצרת.

הרב הוסיף: "אין לנו הרבה מאוד מכנים משותפים בחברתנו השסועה, אבל אז מגיע סיפור כזה נורא והעם כולו לב אחד. לפעמים אנחנו נאלצים לחכות לטראומה כזו כדי להרגיש אחדות. ושבו בנים לגבולם. לא לחכות חלילה כמו שהיה אצל גלעד שליט".

כולנות תפילה שיעלו כל התפילות והתחינות של כלל ישראל בכל מקום לפני כסא הכבוד ויתקבלו לפני אדון כל שיגיע כבר הסוף הטוב של הסיפור שעיני כל העולם היהודי נשואות אליו בשעה קשה זו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו