גנץ: נדע להגיב בעוצמה רבה במידה והשקט לא ישוב לאזור

הפלשתינים ירו ביממה האחרונה עשרות טילי גראד ורקטות קאסם לעבר יישובי הדרום ולעבר אשקלון ובאר שבע מערכת כיפת ברזל יירטה חלק מהן
חייל צה"ל נפצע באורח קל מרסיסים בעקבות נפילת פצצת מרגמה בצהריים במועצה אזורית אשכול.
כלי טייס של חיל האוויר תקפו שש מטרות טרור בדרום רצועת עזה.
הרמטכ"ל, רא״ל בני גנץ ביקר היום, בצפון רצועת עזה ופגש את הכוחות המגנים על המרחב,
הרמטכ"ל הדגיש כי חמאס נושא באחריות לירי המתמשך מרצועת עזה וכי כוחות צה"ל ערוכים לכל מענה שיידרש על מנת לאפשר את שגרת חייהם של תושבי הדרום. עוד הוסיף הרמטכ"ל כי נדע להגיב בעוצמה רבה במידה והשקט לא ישוב לאזור.
את הידיעה מסר כתבינו לענייני צבא וביטחון קובי פינקלר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בס"ד דברי גנץ " נדע להגיב המידה רבה וכו' פשוט בדיחה עצובה שחוזרת על עצמה כל הזמן מכל הפוליטיקאים למינהם , זה כבר נדוש ומאוס. הבעיה היא שזה לא רק עצוב אלא מסוכן , מסכנים תושבי הדרום שהממשלה המופקרת הפקירה את גורלם לחסדי הנסים, כל רגע נתון יכול ליפול איזה קסם באיזה ישוב [ערבי בסגינהור ] בדרום ואחריתו מי ישורנו , הנה שבוע שעבר נפל טיל בגן ילדים ובניסי נסים המקום היה ריק. אני לא מבין ולא יודע איך אנשי הממשלה ישינים בלילה כשידעים שיכול כל רגע ליפול איזה קסם שמי יודע מה לא יקרה ! ! ! אין זאת אלא אטימות ריגשית טוטאלית . המצב בשנים האחרונות הוא לא נורמלי לחלוטין כבר נפלו אלפי טילים ,הממשלה [ הרעה הזאת]חייבת לספק לאזרחיה ביטחון , אם היא לא מסוגלת , אז שיניחו מיד את המפתחות. אין לנו על מי להשען אלא על אבינו שבשמים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו