לחתן ילדים בשקט: נהירת משקיעים לרכישת קרקעות בארה"ב

שוק ההשקעות החרדי גילה זה מכבר את האפיק השקט והמניב: רכישת קרקעות מאושרות לבניה ביישובים מפותחים בעלי צפי לצמיחה גבוהה | היתרונות: צמיחה גבוהה ושקט נפשי

יותר ויותר בעלי עסקים ומשקיעים גילו את האפיק המניב של ההשקעות בקרקעות בארה"ב. השיטה פשוטה: ככל שאתה נכנס לשוק בנקודה הנמוכה שלו, כך הסיכויים שלך להרוויח גדולים יותר. וכעת, קיימת הזדמנות נדירה להיכנס לשוק הנדל"ן האמריקאי בדיוק בשלב שהוא סיים את הירידה שלו ומתחיל לעלות באופן עקבי.

כידוע, שוק הנדל"ן בארה"ב המתעורר מביא חברות השקעות מכל העולם להשקיע בקרקעות מפותחות, בכדי לנצל את עליית המחירים הגדולה שכבר מתרחשת שם. אין זה סוד כי כלכלנים רבים מצביעים זה זמן רב על שוק הנדל"ן האמריקאי כמי שעתיד לעשות את הקפיצה הכלכלית הגדולה ביותר, כדי לתקן את הירידות החדות של המשבר הגדול של העשור הקודם.

השקעות מסוג זה מחייבות היכרות עומק עם האזורים המדוברים, וכמובן אמינות גבוהה. מסיבה זו, את ההשקעות הללו מבצעים אנשי העסקים החרדיים דרך חברת ההשקעות הידועה והאמינה IPM, המתמחה בשיווק קרקעות באזורים מניבים ובאחריות גבוהה. מאחורי החברה עומדים אנשי נדל"ן ותיקים ואמינים במגזר החרדי, כמו רפי הופמן, קובי קליינר, אשר צברו ניסיון רב בתחום הנדל"ן בארה"ב. הידע המקצועי שצברו בשוק המתעתע הזה, כמו גם האמינות הגבוהה לה הם זוכים לאורך השנים, מביאים את אנשי העסקים להשקיע דרכם.

הביקושים הגבוהים מלמדים על השקעה סולידית ובטוחה. מדובר ברכישת קרקעות ביישובים מפותחים במדינות ארה"ב כמו גור'ג'יה ופלורידה, שכלכלתן צומחת במהירות רבה בשנים האחרונות ומחיריהן צפויים לעלות בעשרות אחוזים. בשל הידע והמומחיות של אנשי חברת IPM, הם מצליחים לרכוש את הקרקעות במחירים הנמוכים ביותר שניתן למצוא בתקופה זו, כגון קרקעות מפשיטות רגל, מבנקים שעיקלו נכסים וכד', ובכך להבטיח את התשואה הגבוהה ביותר. חשוב להדגיש כי הקרקעות המוצעות ע"י חברת IPM הנן מאושרות וזמינות לבניה באופן מיידי, להבדיל מקרקעות חקלאיות למשל, שאיש אינו יודע מתי יופשרו לבניה אם בכלל.

קרקעות אלו הנן בעלות סיכויים כמעט בטוחים לעליית ערכן במאות אחוזים בעוד מספר שנים ובכך לגרוף תשואה נאה. יצוין, כי כבר היום הקרקעות כבר מתחילות לגלות סימני עליה, כאשר הצפי לחמש השנים הקרובות הוא זינוק משמעותי במחיר הקרקע.

ההשקעה בקרקעות מסתברת כחכמה במיוחד. בניגוד לרכישת נכס קיים אליו מתלוות סדרה של דאגות כמו הטיפול השוטף בנכס ותחזוקתו, גביית השכירות מהשוכרים ועוד, השקעה בקרקעות מקנה שקט נפשי, כאשר המשקיע איננו נדרש לכל זאת, אלא ממתין שהנכס יעלה ואז מוכר את הקרקע לקבלן ברווח ויוצאים מהתמונה.
נהירת אנשי העסקים החרדיים מלמדת, כי מדובר בהשקעה הנכונה ביותר בתקופה זו, נוכח שוק הנדל"ן האמריקאי המתעורר, ומבטיחה תשואה כמעט בטוחה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למען זיכוי הרבים:
אני בטוח שחברת IPM הוא חברה אחריותי ואמין ובפרט כשאנשי הנדל"ן מJDN בדקו אותם היטב ומצאו נכון שהם אכן אמינים,
בכל זאת, אבא של ילד שמכניס את כספו לכל חברה שלא יהיה מבלי להכיר את המערכת מבפנים (ולא ע"י אתרים ורוחות כאלו וכאלו) אז חוץ ממה שהוא אינו בר דעת, אולי אפשר לומר עליו גם "רשע מרושע" שהרי אם ח"ו כל הכסף שלו ילך לאיבוד, וכפי שקורה לדאבוננו שאברכי הכולל מכניסים את כספם בלי לדעת אצל משקיעים ויש יותר מהם שמאבדים את כל כספם ע"י גנבים האלו מאלו שמרוויחים וההשלכות למשפחתם הם נוראיים וההורים נכנסים ללחץ והילדים סובלים יסורי נפש ופשוט הורגים אותם חי,
ואם תשאלו מה לעשות כן הרי צריכים פרנסה?
התשובה הוא
1. נכון, אין באמת פתרון אמיתית לגמרי, כגון גוף גדול ומוכר שיש להם תעודת הכשר מגדולי הדור על כל עיסקא ועיסקא וועד שיושב על כל פרוטה ושומר על עתידם של האברכים (ואולי זה יהיה היוזמה הבא להביא אור לעיניהם של הציבור כולו)
2. אבל יש את הכללים המינימאליים שצריכים לדעת לשמור מהם וכדלהלן:

א: מוצלחים וקרובים לעיר: אל תקנה על נייר, מרחוק, בארצות אחרים, נכסים שאין לך אפילו מושג אם זה קיים, ואתה לבד לא מכיר את הארץ / עיר / אזור וחוקי המדינה וכו' "ובפרט" כשזה מפתה מאוד דהיינו מעל %8 תשואה שנתית רק תישאר פה בבית ותראה בעצמך את הנכס ותתרשם, ואל תחשוב שאתה לא מבין בזה, אין בזה כ"כ הרבה חכמה תלך ותראה לבד.

ב: אל תרוץ להיות עשיר ולקנות נכסים, ולעשות בהם חילוקים וחריגות כאלו וכאלו ולבסוף לשלם את כל ההפרש פלוס על קנסות והריסות וכו' ולחיוות עם כאבי הלב.

ג: הכסף שלך אף פעם לא יוצא ממך לשום מקום, אך ורק לעו"ד שמייצג אותך, ועו"ד פירושו "עו"ד שבחרת לבד ושכרת אותו לייצג אותך" ובשופו"א לא לסמוך על עו"ד שהמתווך או כאלו מביאים לך רק תקח בעצמך ע"י הפניות של אנשים שאתה מכיר אישי כגון משפ' וכדו'

ד: לפני שאתה רוכש דירה, וקיבלת מחיר מהמתווך תוודא 2 דברים 1. תתקשר לכמה מתווכים באזור בתמימות ותשאל אותם על מחירים בסביבה "ותאמין להם" אפילו שאתה כל כך רוצה לקנות תקשיב עליהם- 2. תוודא שהמוכר גם יודע על המחיר האמיתי ואפי' שרשום בחוזה המחיר זה לא חייב להיות אמיתי

ה: יש מספיק השקעות בחוץ, ואם זה "ההשקעה הכי טובה שיש ולא חוזר יותר לשוק" אז תברח ממנו מהר מהר

יש עוד המון דברים אבל אני לא יכול עכשיו לכתוב כתבה מלאה, ותתיעצו ותקשיבו להאלו שמדברים אליכם ואל תהיו "קנאקרים" שהולכים להיות מחר המיליאדרים (תזכרו: רוב אנשים הם לא מיליאדרים ומי שנהיה יספר לך שהוא לא ידע איך הוא נהיה)

הרבה הצלחה

אל תתפתו. מסוכן מאד מאד. כל מילה נוספת מיותרת.

ידוע מאמר חז"ל הרוצה לשקר ירחיק עדותו ועל כן קל מאוד לשכנע אנשים על השקעות מחוץ לטווח שאפר לבדקו וכמה שיותר רחוק יותר מסוכן,
ההשקעה הבטוחה היא רק כאשר אתה יכול לעקוב אחר זה מקרוב.
כאחד שכבר נכווה מהשקעה כזה והפסדתי כל כסי שקיבלתי לנישואי (440אלף דולר), אני קורא לכל הקוראים לא להתפתות לכל מי רסומים על השקעות, על דברים שאתם לא יכולים לבדוק ולעקוב בעצמכם.

ראיתי כל המצגת שלהם
ובכן, לדעתי כל התגובות הנ"ל מיותרות,
כי הם לא מוכרים כלום

אומרים לך להשקיע מינימום 25.600$ ובעוד שנתיים במקרה הטוב תוכל להוציא בין 30.000-40.000$
וגם הסיכון גבוהה מאוד שלא רק שלא תרויח אל גם שלא תצליח למכור בכלל ולהוציא אפילו הקרן
מה שאין כן מי שמשקיע בארץ קונה דירה בחיפה קריות או בבאר שבע ורמלה וכדו'
א' הכסף שלו לא בסיכון כי בכל מקרה יוכל למכור בלי רווחים
ב' מרויח כל שנה מינימום5 אחוז מהדמי שכ"ד
ג' ערך הדירה עולה בקלות ב10 אחוז כל שנה ושנה
ד' ועל כל בעיה של דייר שלא משלם שכ"ד, וארנונה שלא שולם וחשבונות חשמל ומים לדירה מחולקת, הוא פה נוסע לערד לבאר שבע וכו פעם בחצי שנה ועוקב אחרי הכל ומסדר הכל

צודקים בכל מילה!!! אסור להשקיע בחו"ל בשום אופן!!
כל השאר מיותר!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו