בוז'י הרצוג התפלל על שלום החיילים בקבר מרן

יושב ראש האופוזיציה עלה להתפלל על קבר סבו הרב הראשי הגאון רבי יצחק אייזיק הלוי הרצוג בסיום התפילה עלה גם להתפלל על הציון של מרן הגאון רבי עובדיה יוסף זצ"ל שם נערך תפילת מי שברך לחיילי צה"ל

יו"ר האופוזיציה חה"כ יצחק הרצוג עלה לקברו של סבו מרן הרב הראשי הגאון רבי יצחק אייזיק הלוי הרצוג זצ"ל הקבור בבית העלמין בסנהדריה, יחד עם בני משפחתו.

בטקס האזכרה השתתפו הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו שליט"א, המקובל רבי בניהו שמואלי שליט"א, רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ שליט"א ואביו הגרח"י רבינוביץ שליט"א אב"ד ירושלים, פרופ' הרב אברהם שטיינברג יו"ר מכון הרב הרצוג והרב הלל הורוביץ יו"ר מועצת בתי העלמין ונציג המשרד לשירותי דת. אליהם הצטרפו עשרות בני ישיבה שעלו באותה שעה לקברו של הגאון רבי בן ציון אבא שאול זצ"ל שיום פטירתו חל באותו יום.

לאחר התפילה כנהוג אמר הרה"ר הגר"ד לאו דברים לזכרו של הרב הראשי הראשון הגרי"א הרצוג. הגרח"י רבינוביץ שליט"א אמר דברים לזכרה של הרבנית מרת שרה הרצוג ע"ה. נכדו חה"כ יצחק הרצוג הביע תודה לרב הכותל הגר"ש רבינוביץ שליט"א על כך שזה כעשרים שנה פועל לשמור את יום הזיכרון לסבו יחד עם בני המשפחה.

יו"ר מפלגת העבודה חה"כ יצחק הרצוג עלה בסיום התפילה על קבר סבו לקברו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל הטמון ליד קבר סבו וערך שם תפילה לשלום חיילי צה"ל, וכן לקברו של רבי אריה לוין זצוק"ל שהיה ידיד קרוב לסבו זצ"ל.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תיקון לטעות בכתבה. הרב הרצוג זצ"ל לא היה הרב הראשי הראשון אלא השני, הוא החליף את קודמו הרב קוק זצ"ל שהיה הרב הראשי לישראל האשכנזי הראשון שייסד את מוסד הרבנות.

הרב הראשי הראשון?!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו