נחנך המרכז הרפואי המשודרג של מכבי בנתיבות

לנוכח הגידול בקהילה החרדית ובמספר המבוטחים שודרג המרכז הרפואי של מכבי בנתיבות ונוספו אליו רופאים, עמדות לקיחת דמים ומרכז שירות טלפוני הפועלים על פי הנחיות רב הקהילה החרדית הגר"ש מונטג שליט"א • במהלך ימי הלחימה מכבי הפעילה את כל המרפאות באזור הדרום!

בהשתתפות רב הקהילה החרדית בנתיבות הגר"ש מונטג שליט"א, ראש מחוז הדרום במכבי שירותי בריאות מר שלמה עמיר, מנהלת מרחב נתיבות הגב' מאירה אלדר, צוותי מכבי ומבוטחים רבים, נקבעו בראשית השבוע המזוזות ונחנך המרכז הרפואי המשודרג והמשופץ בשד' ירושלים 18 בנתיבות. המרכז שופץ ושודרג משמעותית בחודשים האחרונים וכעת ניתן לקבל בו את מיטב השירותים הרפואיים המתקדמים והמקצועיים ביותר, בהם רפואת משפחה וילדים, כירורגיה, נוירולוגיה, קרדיולוגיה, עיניים, עור, סוכרת, אנדוקרינולוגיה וגריאטריה, לצד שירותי תזונה ודיאטה, עובדת סוציאלית וכמובן שירותי אחיות, מעבדה ומשרד.

ראשון הדוברים בטקס היה רב הקהילה החרדית, הגר"ש מונטג שליט"א, שאמור היה תחילה להיעדר מהאירוע בשל נסיבות משפחתיות, אך כאות הערכה לפעילות הרבה ולמאמצים שמכבי משקיעה למען המבוטחים החרדים בנתיבות, ראה לנכון להגיע מרחוק ולהשתתף באירוע. הוא בירך את הנהלת המחוז והמרחב על המאמצים הרבים שהם עושים על מנת להנגיש את השירותים לקהילה וציין כי "המסירות של מכבי הינה לשם דבר בקהילה וכל אדם כאן זוכה לאוזן קשבת ולמענה הטוב ביותר".

ראש מחוז הדרום, מר שלמה, שיבח את עובדי המרכז הרפואי וציין כי מכבי המשיכה להפעיל את כלל המרכזים הרפואיים והמרפאות בדרום, ללא יוצא מן הכלל, גם בימי הלחימה במבצע 'צוק איתן', כאשר העובדים הקדישו מזמנם לכל פנייה ובקשה. "אנו אמונים על בריאותו של הציבור וצריכים לתת את השירות המקסימלי והמקצועי ביותר בימי שגרה וכל שכן בימי חירום", אמר. הוא ציין כי על אף המצב הביטחוני הוחלט שלא לבטל את הטקס, שכן "תושבי נתיבות זכאים בפרט בימים אלו למרכז רפואי חדשני הפועל לצד מרכז בריאות האישה, מכון פיזיותרפיה, יחידה להתפתחות הילד ומכון דימות וכן שלוש מרפאות 'אסיא' הפזורות בקהילה ברחבי העיר".

מנהלת המרחב, הגב' מאירה אלדר, הודתה לגר"ש מונטג שליט"א על שהגיע במיוחד וכיבד את האירוע בנוכחותו. כן הודתה לצוותים שעמדו בלוח הזמנים לפתיחת הסניף המחודש, על אף המלחמה, וציינה כי מצפה ומתפללת שהמרכז הרפואי יעניק שירותים רק באירועים ובמועדים משמחים יותר.

בטקס השתתפו עוד גם הרב נפתלי קובר, חבר מועצת מכבי, מנהל סניף 'עזר מציון' בנתיבות ומעסקניה הבולטים של הקהילה החרדית בנתיבות, מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי ומתאם קשרי קהילה ארצי, הרב משה שלזינגר, ומתאם קשרי הקהילה של מכבי בנתיבות, ר' יאיר כהן.

בנוסף לשירותים אשר היו קיימים עד כה במרכז הרפואי של מכבי במרכז המסחרי 'לב נתיבות', הורחבה מרפאת האחיות, נוספו עמדות לקיחת דם למעבדה, נפתח מרכז שירות טלפוני נפרד הנותן מענה טלפוני לכלל המבוטחים במרחב, וכן הוקצה מתחם לרפואת ילדים הכולל בתוכו פינת משחקים המותאם לילדים בגילאים השונים. לצד הפתיחה המחודשת של המרכז הרפואי, הורחבו ממשקי השירות וכיום מבוטח מכבי יכול לבחור לקבל שירות מצוין בערוץ פרונטלי, מקוון או טלפוני.

בתמונה: הגר"ש מונטג שליט"א קובע את המזוזה במפתח המרכז הרפואי, לצידו ראש מחוז הדרום שלמה עמיר, מנהל השיווק למגזר החרדי ר' משה שלזינגר ומתאם קשרי הקהילה בנתיבות ר' יאיר כהן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו