כמידי שנה: משפחת זה לזה תערוך שמחת בית שואבה חגיגית

ארגון "זה לזה" התומך ומסייע ליתומים ואלמנות, יקיים כבכל שנה בחוה"מ סוכות, אירוע רב רושם של שמחת בית השואבה לכ- 1500 ילדי משפחת זה לזה.

האירוע החגיגי יערך בעז"ה ביום ראשון ג' דחוה"מ סוכות בשעה 18:00 בערב, באולמי בית ישראל בירושלים בהשתתפות גדולי ישראל, רבנים, זמרים אורחים ואמנים רבים.

את הערב השמח ילוו הזמר החסידי אהרל'ה סמט ותזמורתו שיארחו גם את מקהלת "מלכות" בהרכבה המלא וזמרים ידועי שם מהשורה הראשונה.

בהמשך תחכה לילדי הארגון תכנית עשירה ומושקעת בהפקת ענק כמיטב מסורת "זה לזה", אשר לא חוסכים מאום בכל הקשור לשמחת ילדי "זה לזה".

יפתח את האירוע אמן הלהטוטים שימי אילוזיני אשר יופיע בהופעת בכורה מרתקת. לאחר המופע יפתחו האולמות ותחל התכנית המוזיקלית, שירה, ריקודים ומעגלי שמחה סוחפים וסוערים עד השעות הקטנות של הלילה.

שמחת בית השואבה של ילדי זה לזה הנערכת מידי שנה, נישאת בפי כל. ילדי הארגון מצפים כל השנה לאירוע השמח שמרים אותם טפח מהעצב בו הם שרויים ומפיח בהם אור ותקווה.

גם גדולי ישראל רואים חשיבות רבה בשמחת בית השואבה. למרות הטרחה הרבה, הם מגיעים לאירוע, מאצילים מהודם, מברכים את הילדים ומביעים הערכתם לארגון העושה עבודת קודש.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו