נשות הקוטל: אירוע פוגעני של קריאת נשים בס"ת בכותל

שועלים הילכו בו: בצעד פרובוקטיבי ומתגרה הפעילו 'נשות הכותל' תכסיסים ותרגילי הסחת דעת על מנת להכניס ספר תורה לשימושם ברחבת הכותל • רב הכותל: "בעתיד יעשו מאמצים שלא ישנה אירוע זה ולא יוכנס ס"ת לכותל כמו שאסור לכל אדם, גברים ונשים כאחד"

'נשות הכותל' אינן מוותרות בחוצפתן לרמוס את קדשי ישראל ולהחציף כלפי שמיא במקום לא זז ממנו שכינה.

מידי ראש חודש שבה וחוזרת על עצמה הסאגה המיותרת בדבר נסיונן של הנשים הרפורמיות לנהל תפילה משל עצמן אל מול שריד בית המקדש.

הקבוצה שאינה בוחלת בשום אמצעי ואינה מסתפקת בכך שחברותיה מנהלות את חייהן כרצונן בכל מקומות מושבותיהן, משתדלת להחצין ולפרסם את רעיונותיה המעוותים ומצווה על חברות התנועה ללבוש ציצית ותפילין ל"ע ועוד דברים שיש בהם משום חילול הקודש והמקדש ברבים.

קרא עוד:

[postim]

אחד המנהגים ששמו להן לקבע, הוא התאספות ותפילה בכותל המערבי בכל ראש חודש כאשר הן משמשות כ"חזניות" תוך פגיעה חמורה ברגשות המתפללים ובקדושת הכותל המערבי. אוחזי יהדות מזוייפת זו, ניצלו את המצב הבטחוני שמיקד את תשומת הלב מחוץ להר הבית ובטקטיקה של הסחת דעת הצליחו להכניס ספר תורה לכותל.

האירוע החל כאשר בשעות הבוקר המוקדמות ניגשה קבוצת נשים וספר תורה גדול בידן לשער הבידוק הבטחוני ופתחה בהתגרות קולנית ורעשנית עם המאבטחים ושומרי הסדר המונעים מכל אדם להכניס ספר תורה לכותל ללא אישור. בעוד אלו מתעסקים בהמולה שנוצרה, הגניבו עמיתותיהן ספר תורה קטן אל תוך עזרת הנשים תוך שהן מנצלות את חושך הזרקורים.

רב הכותל החליט לא להעצים את האירוע וביקש להתעלם מאי עמידתן בנהלי הכותל, מתוך חשש לפגיעה בקדושת ס"ת.

"בעתיד יעשו מאמצים שלא ישנה אירוע זה ולא יוכנס ס"ת לכותל כמו שאסור לכל אדם, גברים ונשים כאחד" הבטיח הרב רבינוביץ',

רב הכותל הוסיף כי התנהגות זו גורמת לצער מיותר בשל פעילות קבוצה זו המבקשת למנוע כל פשרה בכותל המערבי שמנסה לגבש ראש הממשלה, מזכיר הממשלה ויו"ר הסוכנות היהודית.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אנחנו אשמים שהתחלנו בכלל להתייחס אליהם…

מה זה "קוטל"?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו