היום: עצרת תפילה וזעקה בהר הזיתים בעקבות התגברות החילול

בשעה 14:30 בצהריים תיערך עצרת תפילה ומחאה בחלקת גור בהר הזיתים • החלקה סובלת מהתקפות חוזרות ונשנות כשמוצ"ש האחרון נזרקו בקת"בים וצמיגים בוערים לעבר מערת אדמו"רי גור זצוק"ל • ח"כ יעקב ליצמן: "אם זה היה קורה באירופה היינו מרימים צעקה, למה שותקים?!"

פוגרום חסר תקדים בבית הקברות היהודי בהר הזיתים.

במוצ"ש האחרון הציתו המחבלים צמיגים והשליכו בקבוקי תבערה על מערת הקבורה של אדמ"ורי מגור.

עמודים גבוהים של מצלמות אבטחה הוסרו ממקומם, גדרות נעקרו ממקומן, ומצבות נותצו.

קרא עוד:

[postim]

חבר מועצת העיר ירושלים, אריה קינג, שסייר במקום, מתאר: "הכבישים המובילים לחלקות הקבורה נראים כמו כניסה למחנה פליטים בלב יהודה ושומרון"

"נראה כי ממשלת ישראל החליטה לנטוש את בית הקברות היהודי בהר הזיתים ובשבועות האחרונים,מחבלים למעשה שולטים בחלקים נרחבים מההר, המשטרה ומאבטחי בית הקברות מטעם הממשלה לא מנסים להתמודד עם המחבלים" אומר קינג.

בעקבות הפוגרום, תיערך היום (שלישי) בחלקת גור אסיפת תפילה וזעקה ע"י פעילים להגנת ההר. "אני מקווה שהציבור החרדי יצטרף אלינו לעצרת התפילה" אמר קינג.

ח"כ יעקב ליצמן אמר בדיון אודות המצב הבטחוני בירושלים כי "בהר הזיתים יש אירועים יום יום. אם זה היה קורה באירופה היינו מרימים צעקה למה שותקים. למשרד השיכון יש תקציב לעיר העתיקה ולהר הזיתים ויש לדרוש תשובה למה למשל המצלמות השבורות לא מתוקנות".

ח"כ ישראל אייכלר סיפר כי "הגיורת מאקוודור נקברה בשקט. ביקשו ממני שתיקבר בהר המנוחות כי אם תיקבר בהר הזיתים אף אחד לא יפקוד את קברה. הייתי מזועזע. מה שמתחיל במצבות מנופצות מסתיים בבקת"בים ובפיגוע דריסה. צבא הקטינים הפלסטיני כובש את זרח ירושלים ואנחנו חסרי אונים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו