'אגד תעבורה' תפעיל את התחבורה לתל ציון

לאחר 14 שנות שירות, נערך טקס פרידה מחברת "אגד" שסיימה את שירותיה בישוב וקבלת פנים לחברת "אגד תעבורה" שהחלה להפעיל את הקווים בתל ציון החל מהבוקר

במשך ארבע עשרה שנים הפעילה חברת אגד את התחבורה הציבורית לישוב החרדי "תל ציון" בקו 143, החל מהבוקר הפעלת הקו עברה לחברת "אגד תעבורה", שלצורך כך רכשה צי של אוטובוסים חדשים ועשרות נהגים הוכשרו במשך תקופה ארוכה לצורך הצלחת פרויקט הפעלת הקו.
האוטובוסים החדשים הינם בינעירונים עם תאי מטען, התואם בעיקר את צרכי הציבור החרדי תושבי תל ציון, להם עגלות ותיקי משא. נוספו גם עוד שני קווים לרווחת התושבים קו 144 שיסע מתל ציון ישיר לירושלים בלי כניסה לישובים סמוכים ויקצר בצורה משמעותית את זמן ההגעה לירושליםוקו 145 דרך כביש 9 לאזור רמותוהכניסה לעיר. בשלשת הקווים יופעלו כ-70 נסיעות מידי יום מתל ציון לירושלים וחזור.

בסוף השבוע נערך טקס השקה לחברת אגד תעבורה והקווים החדשים במסוף התחבורה בישוב תל ציון, נכחו הרה"ג רבי שר שלום נחמני שליט"א רב ק"ק "פני אריה", מרבני הישוב ,מר ישראל גנץ סגן ראש המועצה האזורית מטה בנימין, יו"ר הנהלת הישוב הרב דוד אזולאי,חברי ועד ההנהלה, מנהלי אגד ירושלים – המשמר היוצא ומנהלי אגד תעבורה – המשמר הנכנס.

כל הדוברים הודו לחברת "אגד" על השירות הנפלא שהיה נחלת התושבים עד כה במשך 14 שנים, וברכו את החברה הנכנסת "אגד תעבורה" על היציאה לדרך חדשה מרווחת ומשודרגת, על מנת לתת מענה הולם לתושבי הישוב החרדי,לקראת היותו עיר ואם בישראל עם תנופת הבניה הנשלמת בתקופה זו של מאות יח"ד, דבר שיגדיל משמעותית את הצורך בהרחבת שירותי התחבורה הסדירים לישוב וממנו.

תילום: אייל ראובן-דוברות תל ציון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו