משא האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א בירחי כלה של אגו"י

ביומו הראשון של הכינוס ה-15 במסגרת 'ירחי כלה' של אגודת ישראל באמריקה, זכו המשתתפים לשמוע דיברות קודש מאת האדמו"ר מוויז'ניץ שליט"א אשר השמיע דברי התחזקות והתעוררות לאמונה ובטחון אפילו בזמנים שהמצב אינו כ"כ טוב כפי שרוצים • שמעו ותחי נפשכם

הכינוס ה-15 במסגרת 'ירחי כלה' של אגודת ישראל באמריקה, נפתח בשעטומ"צ ביום ב' פרשת בא בירושלים, ע"י למעלה מ-300 משתתפים. מספר המשתתפים הגבוה בהחלט שבר את שיאי האכלוס שבשנים עברו, מה שהביא את המארגנים לשור אולם נוסף שיכיל את הקהל הרחב.

בערבו של יומו הראשון של הכינוס זכו המשתתפים לשמוע דברי התעוררות נלהבים מאת האדמו"ר מוויז'ניץ שליט"א. האדמו"ר הכביר בשבחה של אגודת ישראל באמריקה, על שהביאה ציבור כה גדול לארץ ישראל למשך שבוע של לימוד 'תורה לשמה' בירושלים עיה"ק.

ציבור הלומדים יצא עם חיזוק גדול והתלהבות דקדושה מדברות הקודש שהיו מלאים בהתעוררות לאמונה ובטחון אפילו בזמנים שהמצב אינו כ"כ טוב כפי שרוצים.

לאחר הישמע דיברות הקודש, עבר הקהל הגדול לפני האדמו"ר לקבל את ברכת קדשו.

האזינו לדברות הקודש של כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א

משתתפים רבים ציינו את הנאתם הרבה בנטילת חלק והשתתפות ב'ירחי כלה', ואלו שכבר מחזיקים במסורת רבת שנים של לימוד במסגרת השנתית אמרו כי במהלך כל השנה עיניהם נשואות לימים המבורכים והמרוממים בהם יושבים הם ללמוד תורה בהתמדה ובחשק עם חברותות מרחבי העולם היהודי כולו.

unnamedהקהל הרב שותה בצמא את טללי התחייה המורעפים מפי כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ 
שליט"א

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו