מרזל מגן על ישי וש"ס תוקפת אותו

פעיל הימין ברוך מרזל שהוצב במקום הרביעי ברשימת מפלגת יחד בראשות אלי ישי לכנסת הבאה- התייחס הערב הערב למודעות שפורסמו לאחרונה בעלוני השבת השונים והגדירו את ישי שמאלני- ואמר כי מקורן בגורמים המעוניינים לגרום נזק חמור למחנה הלאומי בבחירות הקרובות, אך לא פרט את זהותם.
יושב ראש יחד אלי ישי העביר הערב מסר לש"ס בראיון לחדשות ערוץ שתיים ואמר: אתם לא תוציאו עלי שקרים, ואני לא אוציא את האמת
פרשננו מני גרא שוורץ מציין כי בתגובה לפרסומים לפיהם ישי מתכוון לקלטת הנמצאת לכאורה בידיו ומתעדת את דבריו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל בימיו האחרונים לפיהם יש היתר לישי להקים מפלגה חדשה- הודיעה ש"ס כי אלי ישי חושף את קלונו ברבים, הפר את אמון מרן ברגל גסה על ידי האזנות סתר- והעיסוק בהקלטות ישי במערכת הבחירות נהפך למאוס. אנו מוקיעים ומתביישים בו, נאמר בהודעת ש"ס על אל ישי.

0 Responses

  1. אני לא מבין איך אדם שמקליט את מרן הרב עובדיה ברגעיו האחרונים שהוא מחובר לכל הצינורות האפשרים והוא מקליט אותו אולי יגיד משהו שיעזור לו אח"כ פוליטית והוא עוד מציג את עצמו כנאמן למרן.
    לא די שהוא מוציא הקלטות שמרן אמר בחדרי חדרים וכדי ליסתור את מה שמרן אמר אח"כ בפומבי, אדם חצוף.
    האם חשובה לו מורשת מרן? האם חשוב לו הציבור הספרדי?
    הוא מוכן לגרום לקרע בציבור הספרדי העיקר שהכיסא לו לא יאבד, הוא הולך עם שטבון ומרזל שחוץ מלידאוג להקניט את שונאי ישראל שום דבר לא מעניין אותם לא רשת מעיין חינוך הצורני ולא אל המעיין ולא תקציבי הישיבות והכוללים.
    אתמההה איך אפשר לתמוך באדם כזה?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו