חם ממכבש הדפוס: הצצה לעיתון הסברה השלישי של ש"ס שיחולק ב-100 אלף עותקים

עיתון ההסברה האחרון בסדרה היוצא לקראת הבחירות הוא מוגדל, 64 עמודי כרומו מהודרים, הכוללים שפע של ראיונות עם גדולי הרבנים לצד סיקור ענק מהמעמד הגדול של ש"ס ב'יד אליהו'

מטה ההסברה החרדי של ש"ס ממשיך להפתיע, וכעת לקראת הישורת האחרונה מוציא עיתון הסברה מיוחד, מרהיב ומושקע, הכולל ראיונות מפתיעים עם גדולי הרבנים הספרדיים וסיקור נרחב על הכנס האדיר של התנועה ביד אליהו.

מדובר בעיתון 'יום ליום' האחרון בסדרה המיוחדת שהופקו לקראת הבחירות, והפעם הוא מושקע יותר מקודמיו. 64 עמודי כרומו מרהיבים המביאים את דבר התנועה וההשקפה הנכונה במערכה הזו. את העיתון המיוחד הפיק וערך העיתונאי ואיש התקשורת אשר מדינה, והוא יופץ לקראת סוף השבוע הנוכחי ביותר מ-100 אלף עותקים ברחבי הארץ.

העיתון נפתח עם כתבה מרגשת על חודשי חייו האחרונים של מרן זיע"א, גילויים מרתקים מפי ארבעת משמשיו בקודש אשר ליווהו בתקופה קשה זו בביתו ובבית החולים. בכתבה זו הם מספרים על הלילות ללא השינה של מרן בהן התאונן על סבלם של האברכים בשל הגזרות על עולם התורה וכן על דאגתו להמשך שגשוגה של תנועת ש"ס.

בעיתון מופיע ראיון נדיר ומיוחד של הגאון רבי בן ציון מוצפי שליט"א הזועק נגד המגמה הפוליטית החדשה של מפלגת 'יחד' שלדבריו מהווה סכנה רוחנית לעתיד הנוער וסטיה חדה מדרכה של היהדות הספרדית, וקורא ללכת אך ורק בדרכו של מרן. כמו כן, קיימים ראיון מיוחדים עם חברי מועצת חכמי התורה הגר"מ מאיה שליט"א והגר"מ יוסף שליט"א.

פרק נכבד בעיתון מוקדש לכינוס האדיר של ש"ס שנערך באצטדיון יד אליהו, במעמד גדולי ישראל שליט"א. הגיליון מעוטר בצילומים מיוחדים מטובי הצלמים שנכחו במעמד לצד נאומיהם חוצבי הלהבות של הרבנים הגדולים.

כמו כן, יו"ר התנועה הרב אריה דרעי בראיון מיוחד מציב את היעדים של ש"ס בממשלה הבאה, במחיקת הגזירות הקשות ובחזרת לתנופת העשייה שאפיינה את ש"ס בשנותיה הראשונות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו