קרעו שערי שמיים: מצבו הרפואי של מרן הגר"ש וואזנר מוגדר כעת קריטי

מצבו של הגאון פוסק הדור שליט"א, המאושפז מזה יותר משבועיים, החמיר משמעותית במהלך השבת והרופאים אינם מצליחים לייצב את מצבו • הרבו בתחנונים לרפואתו השלמה של מרן הגאון רבי שמואל בן רחל, בתוך שאר חולי ישראל

דאגה עמוקה ותפילות רבים בכל רחבי העולם היהודי: מצבו הרפואי של מרן הגאון רבי שמואל הלוי וואזנר שליט"א, בעל שבט הלוי, החמיר משמעותית במהלך השבת, והוא מוגדר כעת קריטי.

מרן הגר"ש מאושפז בבית החולים מעייני הישועה בבני ברק מאז מוצאי פורים, לאחר שנחלש מאוד בתקופה האחרונה. הגאון שליט"א סובל מבעיות חמורות בתפקוד הריאות, ולפני כשבועיים הוא הורדם והונשם למשך מספר ימים.

על פי בני משפחתו של הגר"ש, ריאותיו חדלו לתפקד במהלך השבת, והרופאים לא מצליחים לייצב את מצבו, שהחמיר עוד יותר בשל אי ספיקת כליות קשה. בסוף השבוע הוזעק רופא בכיר מארה"ב כדי לנסות לסייע בטיפול, אך המצב מוסיף להיות קשה מאוד.

הרופאים החליטו הערב לחבר את מרן הגר"ש להנשמה קבועה דרך קנה הנשימה, במקום מכונת ההנשמה בה נעשה שימוש מאז אושפז בבית החולים.

בהיכלי התורה בכל רחבי העולם היהודי ממשיכים אלפים מתלמידיו ומעריציו לשאת תפילה ולבקוע רקיעים לרפואתו השלמה של מאור ישראל ופוסק הדור. בהיכל ישיבת חכמי לובלין בבני ברק מתאספים בשעות אלה מאות מתלמידיו כדי לנסות ולהעביר את רוע הגזירה.

הרבו בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלמה של מרן הגאון רבי שמואל בן רחל, בתוך שאר חולי ישראל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו