שמאי שזירי בהרצאה לחולי סכרת בביתר: "יש לכם זכויות ומגיע לכם לממש אותם"

ההרצאה נמסרה במסגרת שיתוף פעולה של לאומית שירותי בריאות והחברה המרכזית למימוש זכויות

החברה המרכזית למימוש זכויות פתחה אפיק חדש, במסגרת מערך מידע ארצי לזכויות רפואיות, אותו היא מפעילה, כשירות לציבור. הרב שמאי שזירי, יו"ר החברה, מסר הרצאה ראשונית מסוגה, במרכזים הרפואיים "המודעי" ו"הגפן" של לאומית שירותי בריאות בביתר עלית.

ההרצאה של הרב שזירי ניתנה במהלך סדנאות קידום בריאות לאורח חיים בריא אשר נערכות למבוטחים שמתמודדים עם מחלת הסוכרת. ללאומית סדנאות תמיכה המיועדות למבוטחים שמתמודדים עם בעיות רפואיות שונות, כמו גם בתחום מחלת הסוכרת, אלו, זכו בשבוע האחרון, לקבל את כל המידע הדרוש להם, בהתמודדותם מול הגופים השונים, בעת שהן מגיעים לתבוע את זכויותיהם הרפואיות, בצורה אישית ומקיפה.

ההרצאה שעיקרה זכויות מחלת הסוכרת, נגעה במכלול ההטבות להם עשויים להיות זכאים, הורים וילדים, עובדים ועקרות בית, שמתמודדים עם בעיות רפואיות שונות. דבריו של הרב שזירי בנושא זכויות רפואיות, היוו חידוש בתכנית הסדנה למחלת הסוכרת, שעוסקת בהמתמודדות רפואית עם המחלה, והשאירו למשתתפים, כלים מעשיים לתביעת זכויותיהם הרפואיות.
ההרצאה הייתה דינמית ואפשרה למשתתפים לשאול שאלות שונות ולהצטייד במידע ספציפי לו הם היו זקוקים, בסיומה, היו שניצלו את ההזדמנות, לשוחח עם הרב שזירי באופן אישי, אודות מיצוי זכויותיהם.

הרב שמאי שזירי: "שמחתי להיענות לבקשה לקחת חלק בסדנה למחלת הסוכרת. נאמר לי שמשתתפי הסדנה מקבלים מעטפת שכוללת תמיכה רפואית למחלה איתה הם מתמודדים, ולבקשתם, השתתפתי והגעתי לשוחח איתם, בנושא חשוב שפעמים רבות אין בו נגיעה, דווקא בגלל שההתמודדות עם המחלה אינה מותירה פנאי פיזי ואף רגשי לגשת אליו".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו