שר הכלכלה, אריה דרעי: "מצב בו אנשים עובדים, לא גומרים את החודש – מחייב חשיבה משותפת"

שר הכלכלה, אריה דרעי, לנשיא התאחדות התעשיינים ויו"ר ההסתדרות החדשה: "המשימה המרכזית שלנו היא עבודה משותפת שתביא להעלאת הפריון, פיתוח כח אדם מיומן, השקעות בתעשייה, העלאת השכר וקידום העובדים" • "מצב בו אנשים עובדים, נמצאים מתחת לקו העוני ולא גומרים את החודש – מחייב חשיבה משותפת, התגייסות של המעסיקים וראשי התעשייה ותמיכה משמעותית של הממשלה", ציין השר דרעי

שר הכלכלה הנכנס, אריה דרעי, החל בסדרת פגישות עם נציגי התעשייה, העובדים והמעסיקים, שתימשך בימים הקרובים, במטרה לגבש מפת דרכים להתמודדות עם אתגרי הכלכלה הישראלית.

השר דרעי נפגש בימים האחרונים עם נשיא התאחדות התעשיינים שרגא ברוש, יו"ר ההסתדרות החדשה אבי ניסנקורן ובימים הקרובים ייפגש עם נשיא איגוד לשכות המסחר, אוריאל לין.

בפגישתו עם ברוש הדגיש השר דרעי את חשיבות התעשייה הישראלית וההשקעות בה כמנוע צמיחה משמעותי, כאשר היעד המרכזי הנו העלאת הפריון והשקעה בהכשרת כוח אדם מיומן, שיביא הן לקידום הפריפריה, התעשייה, התוצר והיצוא והן לקידומם של העובדים – הן בהיבט המיומנות וההתמקצעות והן ברמת השכר. השניים דנו בצורך בהסרת חסמים בירוקרטיים – בראשם חיבור המפעלים באזורי העדיפות הלאומיים והפריפריה לתשתיות הגז הטבעי, צמצום הרגולציה והורדת הנטל הבירוקרטי על התעשייה הישראלית. כמו כן, ביקש נשיא התאחדות התעשיינים את השר – לשקול את החזרת שמו של משרד הכלכלה לשמו הקודם – משרד התמ"ת.

השר דרעי ויו"ר ההסתדרות, ניסנקורן, דנו בפגישתם בעובדים החלשים במשק ובדרכים לקידומם, בראשן קידום החקיקה להעלאה נוספת של שכר המינימום, העסקת עובדים עם מוגבלות, צמצום האבטלה ושמירה על זכויות העובדים. השר דרעי ציין כי תעשיה חזקה, תחרותית ויעילה המקבלת גב של הממשלה, תאפשר העסקה הוגנת, המקדמת את העובדים ומביאה לצמיחה של המשק.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כל הכבוד!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו