הקשרים מתהדקים: סגן שר החינוך פרוש אירח בביתו את שגריר ארה"ב בישראל

הפגישה השגרתית הפכה עד מהרה לשיחה אקטואלית מרתקת ועסקה בקשרים בין ישראל לארה"ב, מצבה של היהדות החרדית בישראל ובארה"ב, המצב המדיני ונושאים נוספים, רבים ומגוונים • פרוש ושפירו סיכמו על המשך שיתוף הפעולה של אגו”י בירושלים עם השגרירות ועל קיום פגישות גם בעתיד

סגן שר החינוך, מאיר פרוש, אירח לארוחת צהריים בביתו, את שגריר ארה"ב בישראל, דן שפירו.

פגישה זו נערכה במסגרת מערכת הקשרים הענפה של מרכז אגודת ישראל בירושלים עם שגרירות ארה"ב בישראל. בפגישה השתתפו גם הרב אהרן דוד דייוויס, מנהל המחלקה לקשרי חוץ של מרכז אגודת ישראל בירושלים וג'ונתן ברגר מהמחלקה המדינית של השגרירות.

הפגישה, שהייתה אמורה להיות שגרתית בגין הקשרים ההדוקים בין מרכז אגודת ישראל בירושלים לשגרירות בתל אביב, הקונסוליה בירושלים והממשל האמריקאי, הפכה מהר מאוד לאקטואלית ועסקה בקשרים בין ישראל לארה"ב, מצבה של היהדות החרדית בישראל ובארה"ב, המצב המדיני ונושאים אקטואליים נוספים, רבים ומגוונים.

קרא עוד:
[postim]

השגריר שפירו אמר כי ארה"ב היא ידידה של ישראל והדגיש כי "הברית היא חשובה והידידות היא אמיצה, כך היה וכך יהיה בהמשך". הוא התעניין במצבו וצרכיו של הציבור החרדי בישראל ובעבודתו המיניסטריאלית של פרוש כסגן שר החינוך.

IMG_0029

סגן השר שיבח את השגריר והודה לו על הקשר ההדוק והאכפתי עם הקהילה החרדית בישראל במשך כל השנה. "אני מאוד מעריך את הקשר, המלמד שהממשל בארה"ב רואה בציבור החרדי גורם חשוב ומשמעותי במדינה", אמר פרוש.

בהמשך, סיפר פרוש על האתגרים הרבים שעומדים לפתחו כסגן שר החינוך והרחיב בהסברים על מערכת החינוך החרדית בישראל, על החשיבות הרבה שגדולי ישראל רואים בעצמאות החינוך ועל המשמעות לימוד התורה – זכות קיומנו כאן בארץ.

בסיום הפגישה הממושכת והלבבית, בירכו הנוכחים זה את זה בברכת שנה טובה, מתוקה ופורייה, תוך שיתוף פעולה הדדי. הם אף סיכמו על המשך שיתוף הפעולה של אגודת ישראל בירושלים עם השגרירות ועל קיום פגישות גם בעתיד.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו