מַעֲבִירִין אֶת רֹעַ הַגְּזֵרָה • סאטמאר ותולדות אהרן בשיתוף פעולה נגד 'גזירת הגיוס'

אמש, הגיע בנו בכורו של האדמו"ר מסאטמאר ורב הקהילה בוויליאמסבורג, יחד עם חברי 'וועד על חומותייך ירושלים', לביקור בבית האדמו"ר מתולדות אהרן. "פנינו מועדות לדורון ולתפילה במלחמת קודש של הגיוס" אמר, וסיכמו על שיתוף פעולה ברעיון ייחודי וחדשני • כל הפרטים

בשעות אחר הצהריים המאוחרות אמש, הגיע הגה"צ רבי מנחם מנדל טייטלבוים שליט"א, אבד"ק סאטמאר בוויליאמסבורג, ובנו בכורו של כ"ק מרן האדמו"ר מסאטמאר שליט"א, לביקור בבית האכסניה של כ"ק כ"ק האדמו"ר מתולדות אהרן שליט"א, ואיתו עימו הרבנים הגאונים חברי "ועד משמרת חומותייך ירושלים".

שעות ארוכות דנו יחד עם האדמו"ר ברעיון חדש ועצמתי, לפיו בארץ הקודש תיפתח ישיבה גדולה לבחורים המוגדרים 'נושרים' רח"ל, כך יוכלו למנוע מהם את גזירת הגיוס הקשה המרחפת על שמי היהדות החרדית.

קרא עוד:
[postim]

"המאבק לא יתמקד יותר במלחמה, אלא אך ורק בדורון ותפילה". החלטה זו התקבלה פה אחד באסיפה חשובה זו, כאשר המשתתפים מקבלים על עצמם להשיג את סכום הכסף הראשוני הדרוש למען מטרה קדושה זו, וכבר בשבועות הקרובים ייחל הרעיון לקרום עור וגידים בארץ הקודש.

התרגשות גדולה בקרב הקהילות על שיתוף הפעולה ההדדי, ובתפילה לעתיד מבקשים הם מבורא עולם, שימשיך את הכוח לפועל, ועל ידי זה יתמלאו כל בקשות כלל ישראל ונזכה לגאלת עולמים במהרה.בביקור

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו