מִקְוֵה מַיִם יִהְיֶה טָהוֹר • 30 מיליוני שקלים יושקעו בשיפוץ מקוואות בני ברק

המקוואות העירוניות בקריית הרצוג ובזיכרון מאיר ישופצו ויורחבו ובמתחם 'טחנת הקמח' ברחוב אבן גבירול תיבנה מקווה חדשה ומשוכללת

עיריית בני ברק מבצעת ומתכננת בתקופה זו עבודות פיתוח תשתיות בהיקפים נרחבים, בסכומים של למעלה מ-30 מיליון ₪, בחלק מהמקוואות בעיר.

בימים אלו עומד לפני סיומו פרויקט נרחב במקווה שברח' נויפלד 15 בשכונת קריית הרצוג, בו הוקמו אגף חדש בן שמונה חדרים ושתי בורות מקווה מפוארים ומשוכללים, ונעשו עבודות פיתוח תשתיות, החלפת צנרת ומערכות חשמל וחימום חדשות באגף הישן של המקווה – כל זה בסכום כולל של כ-4.2 מיליוני שקלים.

בתקופה זו גם החלו עבודות פיתוח ושדרוג במקווה שברחוב חפץ חיים, בשכונת זיכרון מאיר, בו יתווספו 16 חדרים חדשים ויבוצע שיפוץ כללי של התשתיות ומערכות החשמל והחימום, בעלות של למעלה מ-6 מיליון ₪. העבודות תימשכנה כשנה ולכן עדיף בתקופה זו להשתמש במקוואות האחרים של העירייה ברחבי העיר.

קרא עוד:
[postim]

עבודות הפיתוח במקוואות הן המשך ישיר לשיפוץ המקוואות ברחוב בארי וברחוב הרב קאליש, שבוצעו בשנים האחרונות בעלות של קרוב ל-30 מיליוני שקלים.

בקרוב גם תחל העירייה בבניית מקווה חדש במתחם 'טחנת הקמח' שברחוב אבן גבירול פינת רחוב סוקולוב. המקווה המשוכלל ייבנה בעלות כספית מוערכת של 20 מיליון ₪ וזמן העבודות עד לסיומן המשוער כשנתיים ומחצה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו