ערים (כמעט) תאומות: ראש עיריית ניו סקווירא ביקר בעיר אלעד

ר' ישראל משה שפיצר היה היום אורחו של עמיתו האלעדי, ר' ישראל פרוש • השניים קיימו סיור במוסדות החינוך החסידיים בעיר ובעירייה ולאחר מכן נועדו לפגישת עבודה בלשכת ראש העיר

ראש עיריית ניו סקווירא, ישראל משה שפיצר, השוהה בימים אלה בישראל במסגרת ביקורו של כ"ק מרן האדמו"ר מסקווירא שליט"א בארץ הקודש, הגיע לאלעד לסיור ופגישה עם עמיתו, ראש העיר ישראל פרוש.

בסיור שקיימו השניים במוסדות החינוך החסידיים בעיר, השתתפו גם חברי העירייה חיים מאיר כץ ופינחס גרוס. עוד השתתפו בסיור, עוזריו של פרוש, מנחם אמיתי, וישי קליין.

הסיור נפתח בתלמוד התורה הכלל חסידי, שם שמע האורח סקירה מהנהלת המוסדות. לאחר מכן הגיעו המשתתפים לתלמוד התורה של חסידי ויז'ניץ, אותו מנהל חיים מאיר כץ. ראש עיריית ניו סקווירא התפעל ממרכז ההעשרה שהוקם בתלמוד התורה, בניהולו של הרב אברהם ויטמן, אשר מעניק תמיכה וקידום אישי לעשרות תלמידים במהלך כל יום.

עוד סיירו המשתתפים בבית הספר לבנות בשפת היידיש, 'בית יעקב החסידי', שם שמעו מהמנהלת על אופי הלימודים ועל הסיוע שהם מקבלים מהעירייה במהלך השנה.

קרא עוד:
[postim]

הפמליה גם ביקרה במוקד העירוני, שם שמעו חבריה על היערכות העירייה לשעת חירום, וכן במרכז הנוער הסמוך, שם למדו על הפעילות הנעשית בקרב בני הנוער המתמודד בעיר.

ראש עיריית סקווירא (4)

בהמשך התקיימה פגישת עבודה בלשכת ראש העיר, ובמהלכה הציג ראש העיר פרוש לעמיתו מסקווירא את התוכניות לקידום ובינוי בעיר, בין השאר בהקמת מרכז פעילות רחב ידיים, שיכלול חדרי חוגים, ספריה, אולם ענק ועוד. חבר המועצה גרוס הציג בפני חברי המשלחת את פתרונות התעסוקה הפועלים בעיר.

ראש העיר ניו סקווירא התפעל מהיקף העשייה וברך את ראש העיר אלעד בהמשך הצלחה בעשייתו.

ראש עיריית סקווירא (2)

ראש עיריית סקווירא (3)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו