גפני במסר לנתניהו: "לעולם ועד לא נכיר ברפורמים"

בסיום הוועידה הארצית השלישית של תנועת דגל התורה הצהיר ח"כ משה גפני במעמד ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א כי לעולם ועד לא יכירו בישראל בתנועה הרפורמית כזרם רשמי ביהדות

היום ננעלה בקיבוץ חפץ חיים בוועידה הארצית השלישית של תנועת דגל התורה. היום הגיעו למקום מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א ובראשם מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א ומרן הגר"י אדלשטיין שליט"א. את המעמד נעל יו"ר התנועה, ח"כ משה גפני שהצהיר כי לעולם לא יכירו בתנועה הרפורמית.

"לא נכיר לעולם ועד ברפורמים שפוגעים כל כך בעם היהודי ובתורה הקדושה, שגורמים להתבוללות שהיא קטסטרופה בארה"ב ובמקומות אחרים. כאן הם לא נמצאים", הצהיר גפני. "לא נכיר בהם לעולם ועד, ולא תהיה לגיטימציה".

ח"כ גפני הוסיף, "הועידה הזאת היא ועידה של פיוס, לקרב אחים טועים, כאלה שאינם דתיים ולא שומרים תורה ומצוות, לקרב אותם במסגרות של החינוך העצמאי ושובו וכל הפעילויות שעושים בחינוך. אנחנו קוראים לציבור המסורתי הזה בואו אלינו, תחנכו את הילדים שלכם אצלנו".

הוא הסביר מדוע כדאי להם לשגר את הילדים למוסדות חינוך חרדים. "אצלנו הם יקבלו אהבה, מה שצריך לקבל ילד או ילדה יהודיה, יקבלו במוסדות שלנו. אנחנו מרחקים את הרפורמים, הם לא קשורים לקירוב הזה, הם לא קשורים לציבור החילוני ולמסורתי, אותם אנחנו מרחקים לעולם ועד".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו