סיפוק רב בחברת "סונול" על ההיערכות המושלמת לפסח תשע"ו

כידוע ישנה בעיה הלכתית בחמץ שעבר עליו הפסח. מכירת החמץ המהודרת שערכה סונול, מאפשרת רכישת מוצרי מזון לאחר פסח בחנויות הנוחות של החברה- ללא חשש.

חברת "סונול" מציינת בסיפוק את ההיערכות המושלמת לפסח תשע"ו, שאפשרה אירוח של מאות אלפי מטיילים בתחנות הדלק ובחנויות הנוחות של החברה.
כמידי שנה מכרה סונול את החמץ לנוכרי בצורה מהודרת ובאישור רב. את אישורי המכירה הפיצה החברה בתחנות הדלק ובחנויות "סוגוד" הפזורות ברחבי הארץ, על מנת להקל על ציבור המטיילים ולשרתו במהלך חוה"מ.
כידוע ישנה בעיה הלכתית בחמץ שעבר עליו הפסח. מכירת החמץ המהודרת שערכה סונול, מאפשרת רכישת מוצרי מזון לאחר פסח בחנויות הנוחות של החברה- ללא חשש.

רשת חנויות "סוגוד" הציעה למטיילים בחוה"מ פסח מגוון מוצרים ופתרונות לדרך: קפה טעים וכשר לפסח, שתיה קרה, קרטיבים להתרעננות, מוצרי קמפינג, כלים חד פעמיים ועוד.
וכמיטב המסורת בחוה"מ הציעה מבצעים גם לילדי המטיילים: ארבעה ארטיקים ממגוון גלידות שטראוס + מים ליטר וחצי ב- 34.90 ₪, שתי חבי' במבה + שני ארטיקים לבחירה + בקבוק ליטר וחצי לבחירה ב- 39.90 ועוד.
בנוסף ניתן היה לרכוש גם מארזי קומבינציה שימושיים במחירים משתלמים, בינהם מארז של מנגל, פחם, מדליק פחמים ונפנף ב-50 ₪ בלבד ומארז הכולל אוהל רביעייה, מזרן מנפח ברגע וערכת קפה ב-329 ₪ בלבד.*

בתחנות הדלק של "סונול" נמכר גם הבנזין החסכוני "גולד 95". הבנזין החדשני מאפשר לחסוך בהוצאות הדלק, מוסיף עוד 750 ק"מ בממוצע לרכב בשנה והכי חשוב, "גולד 95" מאריך את חיי המנוע וגורם לפעילות חלקה שלו.

*המבצעים ממשיכים גם לאחר הפסח.
Screenshot_2016-05-01-10-51-26-2

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו