השר לוין מרגיע: לא יהיו שינויים בנושאי דת ומדינה

שר התיירות, האחראי על המשא ומתן מול ישראל ביתנו מצהיר כי לא יהיו שינויים ללא הסכמת כלל מרכיבי הקואליציה • השרה שקד התקשרה אתמול לליברמן ונתנה לו עצה: אל תדבר על החרדים

שר התיירות יריב לוין, האחראי על המשא ומתן הקואליציוני מול ישראל ביתנו, מרגיע את המפלגות הדתיות והחרדיות, וקובע כי לא יהיו שינויים בנושאי דת ומדינה. את הדברים אמר בראיון לערוץ 7.

"לפני שלושה חודשים ישראל ביתנו הודיעה שתהיה מוכנה להיכנס רק על בסיס של שינויים מרחיקי לכת בנושאי דת ומדינה, ברית הזוגיות, החזרת המתכונת היש עתידית של חוק השיוויון בנטל ועוד, אנחנו לא הסכמנו לדברים האלה, כי זה היה מביא לפירוק הממשלה. הסיכום היום עם ליברמן הוא ברור, שום דבר מדברים אלה לא יעשה בלי הסכמה של כל השותפות שלנו, אנחנו עומדים בתוקף על כך שהכול יהיה שריר וקיים".

"הנושאים האלה נחתמו על ידינו ללא הרבה ויכוחים ובוודאי שכך צריכים להיות הדברים. גם אביגדור ליברמן אמר בצורה ישירה ואמיצה, שהוא מבין שהוא לא יוכל לקבל את כל דרישותיו ומרגע זה, ברור שניתן להשלים את המשא ומתן", ציין לוין.

בתוך כך, הפרשן בן כספית חושף כי שרת המשפטים איילת שקד התקשרה לליברמן אתמול בבוקר, לפני מסיבת העיתונאים שלו, ונתנה לו את 'עצת הזהב': "אל תדבר על החרדים. ביבי לא יכול לתת לך את החרדים. עזוב אותם. לך על כל השאר". לפי בן כספית, ליברמן קיבל את העצה, מה שמוכיח שריחו המשכר של תיק הביטחון העוצמתי החל לדגדג את נחיריו. כל השאר היסטוריה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו