יעלון נפרד: "צבא צריך לנצח, אבל צריך להישאר בני אדם"

שר הביטחון היוצא, משה יעלון נאם בטקס פרידה שנערך לכבודו בקריה בתל אביב • מוקדם יותר נפגש לשיחת פרידה עם הרמטכ"ל ועם חברי פורום מטכ"ל, להם הודה רגע לפני פינוי מקומו לאביגדור ליברמן

רגע לפני שהוא עוזב את משרד הביטחון ומפנה את המקום ליו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, נאם הערב משה בוגי יעלון בפעם האחרונה בתפקידו כשר הביטחון, במהלך טקס הפרידה שערכו לו בקריה בתל אביב.

"תזכרו: צבא צריך לנצח, אבל צריך להישאר בני אדם. גם אחרי הקרב או הפעולה או המלחמה צריך לשמור על הערכים שלנו ולהישאר בני אדם. אני סומך עליכם שתמשיכו להוביל ולנצח". כך אמר בפרידה מחברי פורום מטכ"ל.

יעלון הוסיף: "כאן יושבת חומת המגן הביטחונית, ואני רוצה להביע תודה והערכה רבה לכולכם. אישית, ובשם כל עם ישראל. אתם מביאים למציאות ביטחונית שמאפשרת לישראל לשגשג. הפורום הזה יכול להשתבח בהישגים שמביאים את ישראל ליציבות ביטחונית יחסית. זה נובע מכך שיושבת כאן חבורה שקולה ואחראית בהובלת הרמטכ"ל שמשתמשת בכוח באופן מושכל. האיומים לא תמו ולכן הפורום הזה לא יהיה מובטל בשנים הקרובות".

מוקדם יותר היום, בשעות הצהריים ערך יעלון שיחת פרידה עם הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט. "תודה על שיתוף הפעולה", אמר לו שר הביטחון. "הייתה זכות לעבוד במחיצתך, עם אלופי המטכ"ל ושאר המפקדים".

תמונות: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
bogie-220516-7b

bogie-220516-5b

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו