נתניהו: אני אחראי על הביטחון

בתגובה לשאלת עיתונאי איך הוא סומך על ליברמן בתפקיד שר הביטחון? אמר נתניהו "ראש הממשלה מנווט את כל המערכות עם שר הביטחון והרמטכ"ל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס הערב מסיבת עיתונאים משותפת עם ראש ממשלת צ'כיה והתייחס לסערה הפוליטית של השבוע האחרון.

נתניהו נשאל במהלך מסיבת העיתונאים "איך אתה יכול להפקיד את משרד הביטחון בידים של אביגדור ליברמן? בזמן שלפני כמה שבועות אמרת שהכדורים היחידים ששרקו ליד אוזניו של ליברמן הם כדורי טניס". נתניהו השיב כי "בפוליטיקה אומרים הרבה דברים" נתניהו הוסיף כי בסוף הוא זה שמוביל את המערכות "ראש הממשלה מנווט את כל המערכות עם שר הביטחון והרמטכ"ל. נראה שעשיתי עבודה לא רעה בשנתיים האחרונות וכך יהיה גם עכשיו. מדיניות אחראית. תקיפה. מושכלת. שמטרתה לשמור על ביטחון ישראל".

נתניהו אמר כי הוא שומע את הקולות בתקשורת של ההתראה העצמית, ניסיונות ההפחדה והדכדוך. "אני מציע להיפטר מהבכי והנהי" אמר . ‏

כזכור בשבוע האחרון ספג ראש הממשלה נתניהו ביקורת פוליטית ותקשורתית חריפה בעקבות התנהלותו הפוליטית וכן ההחלטה למנות את ליברמן לתפקיד שר הביטחון וכתוצאה מכך פרישתו של יעלון מהתפקיד. לשיא, הגיעו הדברים כאשר רוני דניאל פרשן ותיק מחדשות 2 אמר כי הוא לא רוצה שילדיו יישארו בארץ אחרי השבוע הפוליטי הזה. גם שרים בכירים מהליכוד לשעבר מתחו ביקורת חריפה על נתניהו וגיבו את יעלון. השר לשעבר דן מרידור טען כי נתניהו עשה לו את מה שעשה ליעלון והאשים את נתניהו בשיטה מגמתית לחיסול פוליטי של חברים במפלגתו שאינם ממושמעים לו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו