נתניהו: מוכן לעשות צעדים אמיצים עם שכנינו

ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא שוב למחנה הציוני להתצטרף לממשלה. יו"ר האופוזיציה בוזי הרצוג הגיב: טרקת את הדלת לשינוי העתיד

למרות הכישלון במשא ומתן מול המחנה הציוני, פנה היום ראש הממשלה בנימין נתניהו מעל בימת הכנסת ליו"ר האופוזיציה ואמר "כי הדלת פתוחה בפני כל מי שרוצה לתת כתף לטובת המדינה". נתניהו הוסיף כי הוא מוכן לצעדים אמיצים עם שכנינו, בעזרת שותפים נוספים באזור -מדינות ערביות שגם איתן אנו מהדקים את היחסים. עוד אמר נתניהו "כדי להבטיח את יכולתינו להתמודד עם האתגרים וההזדמנויות השונות, אני פועל בכל כוחי להרחיב את הממשלה"

מיד אחרי ראש הממשלה בנימין נתניהו עלה לנאום יו"ר האופוזיציה ח"כ בוזי הרצוג "צר לי שאתה הוא שטרק את הדלת, צר לי שבחרת להפקיר את טובת המדינה לטובת האינטרס הפוליטי הצר שלך. הטוויטר אולי יזכור אותך לטובה, ההיסטוריה לא". אמר הרצוג בתגובה, עלה ראש הממשלה בנימין נתניהו שוב לדוכן הנואמים ואמר כי הדלת עוד לא נסגרה, "עדיין יש הזדמנות לנצלה". במהלך דבריו צעקו חברי כנסת מהמחנה הציוני: "אתה מוכן לכתוב את זה?".

הרצוג במהלך נאומו בכנסת תקף את נתניהו: "בבחירה בין להיות מנהיג שייצרב בהיסטוריה כמי שעמד נגד הזרם, לבין מנהיג שבחר להיסחף עם הזרם ולהישפך לאוקיינוס השכחה, נתניהו עשה את בחירתו. הוא טרק את הדלת לשינוי העתיד, הוא טרק את הדלת למנהיגי האזור, הוא טרק את הדלת למנהיגי אירופה וארצות הברית והפך לשבוי בידי קבוצה פוליטית מסוכנת וקיצונית, שתוביל אותו ואותנו לתוך תוכו של אסון לאומי שאנו כבר נמצאים בתוכו וחלקינו מעדיפים להמשיך לחיות באשליה המתוקה שיהיה בסדר".

הרצוג המשיך לתקוף במהלך נאומו "היום יש לנו מדינה החולה בלאומנות, הנגועה בניצני פשיזם, לאומנות שבה ההמון המוסת מלחין מילות שבח לחייל אלאור אזריה, שבה מלחינים שירי הסתה נגד שר ביטחון נקי כפיים ונגד הרמטכ"ל ונגד שרי צבאות ישראל ונגד הציבור הערבי בישראל, ומנגד מנהיג המדינה מסתכל באין מחריש, לא מוכן לשנות את המצב

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו