מקורבי נתניהו במתקפה: "התנהלות השופטת – פוגענית"

מקורבי ראש הממשלה מתקשים להשלים עם פסק הדין שניתן אמש בבית הדין האזורי לעבודה. עו"ד יעקב ויינרוט: "העליהום התקשורתי יצר הבניה של שנאה כלפי הגברת נתניהו"

הלם בבלפור: אחרי הפסיקה הדרמטית של בית הדין האזורי לעבודה בירושלים נגד רעיית רה"מ, שרה נתניהו, יוצאים מקורביו – כמו גם הפרקליטים מטעמה – במתקפה חסרת תקדים נגד גורמי אכיפת החוק ונגד התקשורת.

עורך הדין יעקב ויינרוט, שייצג את שרה נתניהו במספר תיקים (אם כי לא בתיק הזה) טען בראיון לערוץ 10 כי "העליהום התקשורתי זו כבר לא הבעיה…העליהום התקשורתי העלה את הבעיה שנקראת שרה נתניהו לרף נוסף – וזו הבנייה, ואני אומר את זה בשיא הרצינות, של שנאה כלפי הגברת נתניהו… כמו שהשוחד מסלף עיני צדיקים, כך גם השנאה מסלפת עיני צדיקים.

ויינרוט הוסיף: "לא ייתכן שמסע תקשורתי חד־צדדי כזה לא יישא פירות בתודעה. ומי שחושב שבתי המשפט או בתי הדין הם מעל לתפיסה הציבורית, הם חריגים ממנה, הדבר הזה הוא לא נכון".

בסיום הראיון העריך ויינרוט כי הפרשה תסתיים בלא כלום. "עד היום נתניהו יצא מהפרשיות האלה. עכשיו זה לא נתניהו, זו גברת נתניהו. אני אומר לכם – גם היא תצא טוב מהפרשה הזאת".

ואילו עורך הדין יוסי כהן, פרקליטה של הגברת נתניהו בתיק הנוכחי, נשמע תקיף ובוטה בהרבה: "הגברת נתניהו לא היתה נתבעת, היא היתה עדה שזומנה להעיד בעל כורחה. פסק הדין שגוי, מוטעה, לא איפשרו לגברת נתניהו להתגונן".

לטענתו, "היחס הפוגעני האמיתי הוא של השופטת פרוז'ינין, שכצפוי התעלמה שוב באופן בוטה ומוטה מעדותה של הגברת נתניהו. המשפט נוהל באופן חד־צדדי ולא התאפשר לגברת נתניהו להביא עדים שיפריכו את טענותיו השקריות והמרושעות של גיא אליהו. בכוונתנו לערער על פסק דין שגוי ומוטה זה".

כזכור, בית הדין האזורי לעבודה בירושלים פסק אמש לטובת העובד לשעבר גיא אליהו פיצוי בסך של יותר מ־120 אלף שקלים, זאת לאחר שקיבל את טענותיו בדבר יחס פוגעני ומשפיל שספג במעון ראש הממשלה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו