"קרבן תמים": המונים בהלווית הבחור שמעון יוחאי לסרי ז"ל

קורע לב: מאות השתתפו באישון ליל בהלווית בנו של מזכה הרבים הרב מיכאל לסרי. "תמיד היה הולך עם ספרי מוסר, תמיד רצה לדעת עוד", ספד לו אחיו בבכי

המונים השתתפו אמש אחר חצות במסע ההלוויה של הבחור שמעון יוחאי לסרי ז"ל, שטבע למוות ביום שישי האחרון.

בין המשתתפים במסע היה הראשל"צ הגר"י יוסף שנשא את ההספד הראשון.

אחריו הספידו הגאון רבי מאיר מוגרבי, ראש הישיבה שבה למד. "היה חיזוק עצום שנגרם בישיבה. כולם התפללו וקיבלו קבלות טובות בישיבה…הוא היה בשערי מוות ביום שישי וכבר דיברו על לוויה לפני החג ולבסוף חזר הדופק הכל הכל בשביל שהבחורים התחזקו", אמר ראש הישיבה בקול בוכים והוסיף: "בחורים קיבלו על עצמם לזרוק את הפלאפונים, עד שלמגינת לב היום בעיצומו של החג הוא נפטר. הוא נשאר חי בכדי שלא נהיה אבלים בחג".

עין לא נותרה יבשה שעה שאחיו של המנוח, ר' מאיר לסרי, נשא דברי הספד. "צר לי עליך אחי נעמת לי מאוד…תמיד היה הולך עם ספרי מוסר, תמיד רצה לדעת עוד. לפני שנתיים היו אצל רבי שמעון בר יוחאי, הלכנו לבית הכנסת להתפלל תפילת מעריב וראינו ספר מוסר מיוחד שלא ראינו כמותו הרבה. הוא אמר לי 'את הספר מוסר הזה כל בחור צריך לסיים'".

האח הוסיף: "כמה אנשים למדו יותר טוב לרפואתו, שמעון אני והמשפחה מבקשים ממך סליחה שמעון, אני יודע שבתור אחים לא התנהגנו כמו שצריך אחד בשני כי מתרגלים אחד עם השני, שמעון תסלח לנו לא הערכנו אותך מספיק תהיה מליץ טוב בעדנו ובעד אמא ובעד אבא שימשיך לזכות את הרבים, והכל יהיה לעילוי נשמתך. זה קרבן תמים, זה קרבן תמים של הקדוש ברוך הוא".

אביו, מזכה הרבים הרב מיכאל לסרי, מאן להספידו מחמת הצער והקושי הגדול.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו