נתניהו מגיב: "הפרסומים על חקירה חדשה – שטויות"

ראש הממשלה המבקר באוגנדה מסרב להתרגש מהפרסומים על חקירה בעניינו וטוען כי אין בהם ממש • "בכל פעם שאני בחו"ל צץ פרסום חדש", דברי נתניהו בשיחה עם העיתונאים המתלווים אליו

מסרב להתרגש: ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הודף את הפרסומים על חקירה חדשה בעניינו ומכנה אותם "שטויות".

נתניהו, הנמצא כעת בעיצומו של מסע מדיני באפריקה, אמר בשיחה לעיתונאים המתלווים אליו: "זה דבר שחוזר על עצמו. בכל פעם שאני יוצא לביקור היסטורי בחו"ל, אנחנו שומעים על חקירות. אלה שטויות".

כזכור, אמש נחשף ב'הארץ' כי חקירה פלילית חדשה מתנהלת בימים האחרונים נגד ראש הממשלה בחשדות חמורים – שאינם קשורים לפרשת המעונות, או לפרשת מימרן.

מאוחר יותר חשף עמית סגל בערוץ 2 פרטים נוספים אודות הפרשיה המרומזת. על פי המידע שבידיו ,במרכז הפרשה "כספי תרומות מאנשי עסקים זרים ששימשו לכאורה את נתניהו במהלך כהונתו כראש ממשלה מאז 2009".

סגל מבהיר כי בניגוד לשמועות: ארי הרו מי שכיהן בתקופה הרלוונטית כראש לשכתו של נתניהו, איננו בדרך להיות שולה זקן, הוא גם לא יהיה עמרי שרוןף אבל גם לא פתח עליו ואפילו לא התבקש לכך להבנתי, הסיבה לשמועות סביב מעורבותו של הרו בפרשה היא העובדה כי להרו תפקיד בגוף המתקרא "ידידי הליכוד באמריקה" ארגון המהווה לפי פעילים במפלגה כמסלקת התרומות מס׳ 1.

ראמור, נתניהו העושה בשליחות מדינית באפריקה, מעודכן כל העת בדיווחים בכלי התקשורת בארץ – והוא מכחיש אותם מכל וכל.

עוד בנושא:

"יש חקירה חדשה גדולה נגד נתניהו, וכנראה היא תתפוצץ בקרוב"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו