סמוך לביתר: ערבים שפכו שמן על הכביש – הנהג איבד שליטה

עליית מדרגה ב"טרור העממי": נהג יהודי איבד הבוקר שליטה על רכבו בכביש עוקף חוסאן בשל שמן ששפכו ערבים על הכביש • "זה יכל להסתיים באסון" • מוקדם יותר: אשה נפצעה באורח קל כתוצאה מידויי אבנים סמוך לקרית ארבע

הניסיונות לפגוע ביהודים נמשכים כל העת: בעוד העיסוק התקשורתי מתמקד בפיגועים הרצחניים שהתרחשו בסוף השבוע האחרון, הניסיונות לפגוע ביהודים באמצעות מה שמכונה "טרור עממי" עוברים מתחת לראדר.

נהגת ישראלית פונתה הבוקר לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שערי צדק לאחר שנפצעה מאבן שהשליכו מחבלים על מכוניתה סמוך לקרית ארבע. מצבה של הנהגת מוגדר קל והיא צפויה להשתחרר בהמשך היום.

שעתיים לאחר מכן איבד נהג יהודי שליטה על רכבו שעה שנסע בכביש עוקף חוסאן סמוך לביתר. המכונית התנגשה במעקה הבטיחות ובחסדי שמים הנהג לא נפגע באירוע.

מחקירה ראשונית עולה כי איבוד השליטה התרחש כתוצאה משמן ששפכו ערבים מוקדם יותר על הכביש. כוחות שהוזעקו למקום סייעו לנהג ומאוחר יותר ניקו את הכביש.

"צריך להבין שזה יכל להגמר באסון. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה לו הרכב היה נוסע במהירות גבוהה יותר או שהיה מדובר ברכב שמסיע ילדים", אמר גורם בשטח.

גורמים בהתיישבות מביעים בשבועות האחרונים זעם על התעלמות הממשלה והתקשורת מאירועי הטרור "הקטנים" ביו"ש. "כדאי שהאנשים בממשלה ובמערכת הביטחון שמזלזלים בזריקת אבנים – יעלו לקברה של אדל ביטון הי"ד כדי שיראו למה אבנים מסוגלים לגרום", אמרו במועצת יש"ע.

במערכת הביטחון טוענים, מנגד, כי פעילות למיגור הטרור לסוגיו השונים נעשית כל העת וכי אין בכוונתם להתייחס לכל טענה בנושא משום שהדבר עלול להוביל לחשיפת מידע רגיש.

בתמונות: האירוע הבוקר בכביש חוסאן. באדיבות: קבוצת 'מדברים תקשורת'
WhatsApp-Image-20160705 (6)

WhatsApp-Image-20160705 (5)

WhatsApp-Image-20160705 (4)

WhatsApp-Image-20160705 (3)

WhatsApp-Image-20160705 (2)

WhatsApp-Image-20160705 (1)

עוד בנושא:

מבית לבית, בנשקים שלופים • צפו בכוחות צה"ל פועלים באזור חברון

צירוף מקרים אכזרי או אינתיפאדה חדשה? הדילמה של מערכת הביטחון

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו