דיווח: השר גלנט מנהל מגעים להצטרפות לליכוד

בצל המתיחות המחריפה בינו לבין שר האוצר מנהל השר גלנט מגעים על הצטרפותו לליכוד • בסביבתו של נתניהו רואים בגלנט, שכיהן כאלוף פיקוד הדרום, מי שיכול למלא את המשבצת הביטחונית במפלגה עם פרישתו של יעלון

שר הבינוי והשיכון יואב גלנט מ'כולנו' מתכוון לערוק משורות מפלגתו ולהצטרף ל'ליכוד', כך חושף הבוקר 'כלכליסט'. על פי הדיווח, גלנט שיחסיו עם יו"ר מפלגתו עלו על שרטון מיד עם כינונה של הממשלה, מנהל מגעים עם בכירים בליכוד במטרה לגבש הצעדים שיובילו להצטרפותו למפלגת השלטון.

גלנט נחשב לפוליטיקאי בעל שאיפות במערכת הפוליטית, כאשר מקורבים לכחלון אומרים כי ברור שהוא לא ייכלל ברשימת כולנו לבחירות הבאות, וכי ייתכן שהוא רואה בוואקום הביטחוני שנוצר בליכוד עם פרישתו של יעלון הזדמנות פוליטית משמעותית.

המתיחות בין השניים החלה לאחר שגלנט נושל מרוב סמכויותיו במשרד השיכון כאשר יו"ר המפלגה ושר האוצר ריכז בידיו את כל סמכויות הדיור שהצליח לקבל תוך שהוא מקים את "קבינט הדיור" כשהוא למעשה מותיר את גלנט במשרד נטול משמעות מעשית.

בנוסף, בימים האחרונים דווח כי בחודשים הקרובים יערך סבב תיקים חדש בממשלב, במסגרתו .

מלשכתו של כחלון נמסר בתגובה כי "בניגוד לפרסומים בתקשורת, ראש הממשלה ושר האוצר לא סיכמו על שינויים בתיקים של 'כולנו'. בניגוד למה שמנסים לצייר גורמים אינטרסנטיים, כחלון וגלנט עובדים בשיתוף פעולה מלא ומצויים ביחסי עבודה מצוינים. שינויים באיוש התיקים של כולנו ייעשו רק בהסכמה מלאה בין כחלון לגלנט".

האם שר השיכון יואב גלנט יודח מתפקידו?

העיר החרדית הבאה: גלנט אישר אלפיים יח"ד ברכסים

פלאש 90

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו