ארגון החסד 'יד אליעזר' רוכש את אולמי תמיר הוותיקים

אולמי 'תמיר' בירושלים, אחד ממתחמי השמחות הוותיקים בירושלים, נרכש השבוע ע"י ארגון החסד 'יד אליעזר' • המו"מ עצמו הסתיים בתוך שבוע ומיד אחרי החגים יתחיל הארגון להשכיר אותו לאירועים

בשנים האחרונות, עם הגידול המבורך בשמחות הנישואין בציבור החרדי, הלכה וצברה תאוצה מגמת ה"אולמות מפוארים במחירים סבירים". ארגון 'יד אליעזר' היה מהגורמים הבולטים בשוק האולמות הזה – כשהוא מחזיק בארמונות וולף וארמונות פרידמן.

אלא שהביקוש, מתברר, גדול בהרבה מסך האולמות שהיה לארגון להציע ומשכך חשבו בארגון לבנות אולמות מ'אפס', אבל הקושי באיתור מקום מרכזי כמו גם הזמן הממושך של הבניה – הפכו את התוכנית ללא מעשית. לפני מספר שבועות עלה הרעיון לרכוש את פעילות אולמות 'תמיר' ובתום מו"מ קצר בין הנהלת הארגון למנהלי האולם – נחתם חוזה, ומייד אחרי החגים האולם הוותיק יעבור מהפך וימכר במחירי חסד לרווחת המשפחות ברוכות הילדים שמתקשות גם כך להשיא את הילדים.

יצוין כי כל הניסיונות שנעשו מצידם של בעלי עסקים שונים לרכוש את האולם עלו בתוהו, עד שהגיעה ההצעה מ'יד אליעזר'.

להצלחה המסחררת של אולמות יד אליעזר יש כמה הסברים שבראשם השמחה שנערכת ברחבות מקום, בשפע קולינארי ולא פחות חשוב במחיר מסובסד. מידי יום נאלצים בהנהלת הארגון לדחות עשרות פניות של משפחות העומדות ערב נישואי ילדיהם ולשלוח אותם לאולמות ירודים ברמה ויקרים במחיר.

גורמים בענף השמחות מעריכים כי המהלך שייטיב עם משפחות ברוכות הילדים, ייקר עוד יותר את שאר האולמות בירושלים שסובלת גם כך ממצוקת אולמות חריפה.

ירושלים ארגון החסד 'יד אליעזר' רוכשת את אולמי תמיר הוותיקים (1)

ירושלים ארגון החסד 'יד אליעזר' רוכשת את אולמי תמיר הוותיקים (2)

ירושלים ארגון החסד 'יד אליעזר' רוכשת את אולמי תמיר הוותיקים (3)

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לדעתי הכתבה הזאת היא טעות כי אני דיברתי עם הבעל הבית של יד אליעזר ואמר לי שהם עוזבים את האולם בתחילת החורף הבא

אני שמעתי את בעה"ב של יד אליעזר אומר שהם לא רוכשים את האולם אלא עשו הסכם איתם על סבסוד חתונות כדרכם של הארגון ומי שדווקא ירצה לחתן "בתמיר" ולא ע"י יד אליעזר יוכל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו